Hva skjer i allansverden i påskeuka?

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er ny uke, og det er mandag.  Og det er så til de grader ingen blåmandag!  Det er en fantastisk mandag.  Jeg har fri fra jobb, er fri som fuglen og kan gjøre hvilke sprell som helst jeg vil.  Og det blir vel litt påskesprell.  Vi er i gang med påskeuka i allansverden, og dette blir en fantastisk uke med masse spennende innlegg, like fantastisk som alle tidligere uker, og alle fremtidige uker!

Hanefar og bloggeren. Bloggeren til høyre på bildet!

Siden det jo er påske, blir vel en del av innleggene i allansverden denne uka å ha en liten touch av påske.  Det skal handle om påskegodter, påskekrim, påskemusikk, påskekyllinger, påskeegg og masse annet rart.  Og det hele kulminerer i superlørdag da jeg virkelig skal begi meg ut på glattisen, enten bokstavelig talt eller i overført betydning.  Vi får se hvor påskeharen hopper.  Ja, angående påskeharen.  Den har jeg visst glemt av å blogge om, men sånn ellers har jeg nok fått med det meste når det gjelder påsken i innleggene mine denne uka.  Jeg har forresten skrevet ferdig alle innleggene for hele påskeuka, de ligger klar for automatisk publisering til bestemte dager og klokkeslett, så hvis jeg glemmer å lytte til erfarne fjellfolk og går meg bort på skitur i påsken, så slipper dere likevel ikke unna denne bloggen min!  Det blir altså daglig mas om å klikke på all den jæv%&& reklamen på bloggen min, selv om jeg skulle sitte innesnødd i en snøhule med ustabil internett-tilgang og venter på å bli hentet ut.  Huff, det hørtes litt skremmende det der, ja, tenker selvsagt på det der med ustabil internett-tilgang.  Vi mennesker i dag kan vel ellers klare oss lenge i en snøhule, bare internetten er der!  Håper da dere stikker innom bloggen min i påske-uka.  Det ville vært hyggelig det.  Glem ikke å klikke på litt reklame her og der:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Krimo® oppblåsbar boksesekk//Krimo® bålpanne med vedhylle Risør//Krimo® bærbart ildsted//Krimo® hamburgerpresse

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg