Hva skjer i allansverden i uke 6?

Reklame | Gymgrossisten og DentaWorks

Bad Boy Wear//Star Nutrition Gear//Björn Borg//Bad Boy Wear

Så er det blitt mandag igjen!  Sånn går nå dagene.  Det går fort, tida raser av gårde, og vi er allerede kommet mange dager inn i februar.  Det har vært ei kald helg med mye vind og mye innekos.  Men nå er det blåmandag, ny uke og nye muligheter som det så fint heter, og aller først man må bare ta hoverboardet og kjøre ut på kjøkkenet og hente seg en kopp morgenkaffe!

Uke 6 blir en flott uke i allansverden.  Jeg skal briljere litt på kjøkkenet en dag og vise frem mine kokkekunster, og det blir faktisk ikke lillelørdagsgrøt eller noe ferdigmat fra Fjordland som skal presenteres som gourmetmat.  Blir selvsagt mat fra bunnen slik som bare Allan (tror han) kan gjøre det.  Jeg skal også skrive litt om gamle dager senere i uka.  Mange sier ofte at ting var bedre før.  Men var allting så mye bedre før?  Jeg skal faktisk legge bort alt fjaseri og tull og tøys og vas og prøve å svare på det, helt seriøst.  Jeg må vel også ha noen rangeringer og kaste litt terning også, for å klare fylle opp hele uka med innhold på innleggene mine, men det kan jo bli interessant nok det.

Denne uka er det sistesjansen i mgp.  En låt fra de låtene som er blitt slått ut i delfinalene, får en sjanse til å komme til den norske finalen 19. februar.  I kveld skal fire låter plukkes ut av tv-seerne og radiolytterne blant de låtene som er blitt utslått tidligere, og i sistesansen del to på lørdag skal disse fire konkurrere om en finaleplass.  Det er sikkert det blir enkelt for det norske folk å plukke ut de beste blant de utslåtte låtene, så jeg skal hjelpe til.  Allerede i kveld kommer jeg med et nytt innlegg der jeg skal gi råd til folket hvilke fire låter som bør plukkes ut, og jeg er selvsagt her på lørdag også for å fortelle hvilken låt av disse fire som dere bør stemme frem til finalen.

Så da ses vi faktisk igjen senere i kveld på allansverden.  Da får dere vite hvilke fire mgp-låter som vi bør høre igjen på lørdag. Dette innlegget kommer vel i fire-fem-seks-tida i kveld, i god tid før tv-sendinga begynner senere på kvelden.  Husk nå på å komme innom allansverden senere i dag da.  Det er lurt å få vite hvem dere bør sende til sistesjansen del 2 på lørdag, så dere ikke sender helt feil låter og artister.  Det ville være for dumt om så skulle skje!  Håper dere stikker innom allansverden utover uka ellers også, helst hver dag, og glem nå for all del ikke å klikke på all den deilige reklamen som jeg legger ut:)  Ha en fin uke!

Dentaworks Plus med Tandblekningspenna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg