Hva skjer i allansverden i uke 7

Reklame | Gymgrossisten

Gorilla Wear//Gorilla Wear//Gorilla Wear//Gorilla Wear

Så er vi gang med nok en uke, og den begynner som vanlig med en blåmandag!  Har hatt ei flott helg.  Har kost oss oppe på månetoppen i Målselv Fjellandsby i helga, med ski, afterski, kafebesøk, god mat og drikke, brettspill, altanfestival, badstu, nordlys-kikking og ellers avslapning.  Helt topp!  Det er vel ellers på sin plass å gratulere Maria Mohn som vinner av mgp-sistesjansen på lørdag og dermed siste finaleplass i den norske mgp-finalen neste lørdag.  Det er en original og annerledes låt, og det blir spennende å se hvordan det går i finalen på lørdag.

Denne uka blir det mgp-uke i allansverden.  Og så må jeg vel i løpet av uka finne ut hvilket fargerikt mgp-antrekk jeg skal ha på meg på finaledagen neste lørdag, har sikkert et eller annet så det ordner seg nok.  Ja, er jo da altså norsk finale lørdag 19. februar, og jeg lader opp med et par mgp-relaterte blogginnlegg for å varme opp til finalen.  Et av bidragene i finalen er jo fra Subwoolfer, men identiteten til disse er ukjent ettersom de to sangerne opptrer med masker på, men jeg tror jeg har en anelse hvem som skjuler seg bak maskene, og det skal jeg dele med dere en dag.  Det kan jo være greit å vite hvem Subwoolfer er før finalen på lørdag.  Ellers blir det som vanlig en del tull og tøys og vas på allansverden utover.  Jeg skal forresten også ha et sjokolade-innlegg, men det er ingen hvem eller hva som helst slags sjokolade.  Følg med!  Ha en fin uke alle sammen!

Krimo®

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg