Hva skjer i allansverden siste uke før påske?

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er ny uke.  Det er mandag!  Men det er ikke blåmandag!  Det er bare fem dager igjen til påskeferie, så nå kjenner jeg det bobler innvendig av arbeidslyst, for å komme fort i gang med siste arbeidsuke før påske, så man kan få den raskt unnagjort, og ta påskeferie.

Uka som har gått har vært en fin uke i allansverden.  Bloggen går sin gang.  Jeg har laget ferdig mange innlegg som ligger på automatisk publisering et par uker fremover i tid, så hvis bloggeren himself skulle gå i bakken, så fortsetter bloggen ufortrødent videre et par ukers tid.  Allansverden står seg godt med andre ord!

De neste dagene fremover blir det mye tull og tøys i allansverden.  Har ikke så mye å fortelle og blogge om for tiden, så da blir det mye tull og visvas og fjotteri og stadige gjentakelser av bemerkninger om denne åttende plassen som jeg en gang har vært på, inne på denne topplista til blogg.no.  Jeg skal forresten si litt om hvilke påskeklær påskemannen trenger denne uka.  Det blir ikke i morgen, for da blir det noe annet tull jeg blogger om, men påskeklærne presenteres senere i uka en gang.  Den som venter på noe godt, venter ej forgjeves.  Og det er nok mange herremenn som venter på å få tips til hvordan de kan bli en ekte påskemann, og nå er det altså ikke lenge igjen å vente til det avsløres her på allansverden.  Gled dere!  Ha en heidundrende fin uke alle sammen, og husk nå for guds skyld på å klikke på all reklamen når du besøker allansverden hver eneste dag.  Et klikk betyr kroner og øre i bloggeverden, og slike klikk vil hjelpe meg å bli millionær, en eller annen gang, bare jeg lever lenge nok!  Heidå:)

PS:  Meld deg gjerne inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

KimChi Chic//Glitter Eco Lovers//Eye CANDY//Barry M

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg