Hva slags mandag er egentlig dette?

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Det er mandag 12. august!  Jeg har fri fra jobb, hvilket betyr at jeg fortsatt har sommerferie og gleder meg selvsagt over det.  Det burde således være gladmandag, men det er det ikke likevel.  Jeg kjenner at jeg er ikke i humør til å kalle denne dagen en gladmandag; det er snarere ventemandag, for det har seg nemlig slik at i morgen tirsdag 13. august er første arbeidsdag etter sommerferien, og det er vanskelig å gå og glede seg over denne mandagen når jeg vet hva som kommer i morgen.  Det er begrenset hva man kan finne på også.  Man kan liksom ikke dra på bobiltur så langt eller reise til syden, når sjefen venter med pisken allerede i morgen.  Det er ikke tid for flere sprell.  Det er egentlig bare å gå og vente….eller sitte og vente…..man kan vel likesågodt bare sitte og vente……på hva som måtte komme…….

Ingen lystig dag dette i allansverden!  Og verre skal det bli!!  For det blir selvsagt ingen lystig dag i morgen, første arbeidsdag etter sommerferien.  Det gode liv med sommer, ferie og sol er slutt.  Nå venter helt andre ting, triste saker og ting.  Jeg kommer til å gå inn i en depresjon, den kommer i morgen.  Jeg føler det på meg.  Jeg tror ikke det bare er slutt på sommer, ferie og sol heller.  Jeg tror også det kan være slutt med allansverden, bloggen altså, for jeg frykter jeg kan bli for deprimert nå til å fortsette å blogge.  Jeg får se…….jeg skal i alle fall skrive morgendagens blogginnlegg i løpet av denne dagen, det kommer ikke til å bli lystig lesning for å si det mildt, narturlig nok når innlegget skal handle om at jeg begynner på jobb og gjør meg klar for å sette meg i bloggerbilen for å forlate bloggervillaen i sus og dus og kjøre til mitt arbeidssted for igjen å ta fatt på et nytt arbeidsår.  Fytterakkern!!!  Sånn sett så kan faktisk dette blogginnlegget du leser nå være nest siste blogginnlegg i allansverden, og hvis så er, så må du benytte anledningen til å sikre deg en AeroFlow-hårføner fra CURLI i hårføner-butikken og få 10% rabatt på denne med hårføneren med rabattkoden Allan10, eventuelt heller eller fortrinnsvis også bruke rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3 og robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro i Iviskin-butikken og Neatsvor-butikken.

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Kanskje vi ses i morgen også:)

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

 

6 kommentarer

      1. du har kanskje et poeng, det skal vel godt gjøres at hverdagen blir så ille at jeg ikke en gang klarer å syte og klage

    1. Greit med “mannfolkparkering” siste dagen av ferien da 😆😃 Jeg trodde faktisk det var den 13. i dag, helt til jeg kom innom deg og las innlegget ditt 😅👍 lag deg en siste gode feriedagen i dag, parkert eller ikke 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg