Hvem trenger vel ikke en airfryer?

Reklame | Gymgrossisten og Kitchentime

GASP//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL

Hvem trenger vel ikke en airfryer?  Ja, dere skjønner vel allerede nå at i dagens innlegg i allansverden skal jeg prøve å få overtalt dere til å kjøpe et eller annet produkt, så dyrt som mulig, slik at jeg selv kan tjene mest mulig på prosentene jeg får hvis jeg får dere til å klikke inn på produktene og bestille direkte på linken som kommer opp.  Dere har helt rett!  Det er akkurat det jeg skal prøve på i dag, og det jeg skal prøve å få dere til å kjøpe er en…..airfryer!  En airfryer er et must på ethvert kjøkken.  Og hvis det er noen som ikke helt vet hva en airfryer er, så kan jeg opplyse om at det er en frityrkoker, men det er en luftfrityrkoker i den forstand at den bruker ikke frityrolje.  Det gjør at maten blir sunnere, og likegod, om ikke bedre.

Jeg har selvsagt en slik selv.  Som nevnt er det et must på ethvert kjøkken, og da selvsagt hos bloggeren som en gang har vært nr. 8 på topplista til blogg.no og som liker å fortelle om det:)  Vi bruker airfryeren ganske mye, pommes frites, vårruller, pølsebiter og så videre og så videre.  Enkelt å bruke airfryeren og resultatet blir perfekt, slik som hvis man for eksempel lager mozzarella-sticks.  Nam! Nam!

Og her er så selve maskinen som jeg anbefaler dere å kjøpe i dag, en vakker airfryer fra OBH Nordica som du får kjøpt på nettbutikken til “Kitchentime”.  Koster bare en 700-800 kroner.  Det er egentlig svært billig for en slik kul maskin, den burde vært dyrere, mye dyrere, når jeg tenker på at jeg får prosenter hvis dere klikker på produktet under og bestiller direkte på linken som følger:) Løp og kjøp sier noen, jeg sier “klikk og kjøp”:)

OBH Nordica

Jeg gleder meg hver eneste dag til å komme hjem fra jobb, for da står airfryeren min og venter på meg på kjøkkenet.  Stas å komme hjem da:)  Du bør absolutt få deg en airfryer.  Hvis du allerede har en, kan du godt kjøpe en til, fortrinnsvis den på bildet over, for da har en du ekstra i reserve hvis den ene går i stykker:)  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden og få umiddelbar varsling hver gang jeg legger ut ny produktreklame: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg