Hvilke filmer lader man opp til ferie med?

Reklame | Gymgrossisten, Bubbleroom, Røhnisch, Gina Tricot, Hickap og Miinto

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det går mot sommer!  Vi jo gått over til juni måned, og etterhvert er det vel mange som skal reise på ferie et eller annet sted i sommer.  Vi har selv lagt litt ferieplaner, men jeg tenker jeg vil vente med å avsløre det, slik at jeg kan lage et eget innlegg om mine ferieplaner og dermed få et ekstra innlegg fremfor at jeg skulle ha sagt noe om det nå, i dette innlegget, og dermed spoilet hele greia for et ekstra innlegg.  Når man ikke har så mye spennende å blogge, må man da i alle fall porsjonere utover det lille man tross alt har å fortelle slik at det kan bli litt flere bloggeinnlegg:)

Men skal handle litt om sommer og ferie i allansverden i dag likevel.  Jeg tenkte jeg ville gi dere et lite tips til noen filmer som er perfekte til å lade opp med før man tar ferie eller reiser bort på ferie, noen virkelige lystige, koselige feriefilmer med andre ord.  Og da er det jo en en serie av filmer man ikke kan komme forbi.  Vi skal selvsagt til Sverige, og jeg tenker da selvsagt på Lasse Åbergs “Selskapsreiser”.

I den opprinnelige “Selskapreisen”-filmen fra 1980 blir vi kjent med antithelten Stig-Helmer Olsson og hans venner.  Stig-Helmer drar på charterreise til Gran Canaria og møter på den lystige nordmann Ole Bramserud (Jon Skolmen), noen som blir starten på et langt framtidig kameratskap, nye ferieturer og fire nye filmer med “Selskapreiser”, både hit og dit, ny tur til syden i “Selskapreiser 2”, skjærgårdsferie i “S.O.S”, og så sier det seg vel stort selv hvor ferieturen går i “Golferen” og “Helsereisen”.

“Selskapsreiser” er trivelige og lystige filmer, som man blir i godt humør av å se på.  Det er jo sånn sett klart et kompaniskap med Lasse Åberg og Jon Skolmen kan ikke bli mye feil.  Det må bli bra, trivelig morsomt og muntert – perfekt som oppladning til ferie.  Jeg tenker jeg skal lade opp selv med en slik film eller to før vi drar bort på ferie i sommer.  Det hadde kanskje passet med “Helsereisen”, men jeg tror det blir en av de andre fire.  Vi får se.

Hyggelig om du kommer på besøk til bloggen min.  Er nye innlegg hver morgen!  Bra start på dagen med litt blogglesning vel, og så blir dagen enda bedre etterhvert, eller som de sier i “Selskapsreisen”:  “Äh, vafan man va ju nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig vettu!”

Ha en fin dag:)  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake igjen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

 

JDY//Chiara Forthi//Happy Holly//Happy Holly

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg