Smarte mobilapper for deg som bor i hytte eller hus eller i noe annet rart;);)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Skaff deg den beste robotstøvsugeren på markedet, Neatsvor X600 Pro, best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

I dag skal det handle om mobilapper, nyttige mobilapper!  Jeg tenkte jeg ville tips dere om smarte mobilapper som er kjekke å ha for deg som er på hytta?  Ja, det finnes mange bra mobilapper for den som er på hytta, og disse appene er bra også selv om du ikke er på hytta, og det er selvsagt lov å bruke appene om du er hjemme der du bor, eller er ute og reiser eller hvor du enn måtte befinne deg.  Som den systematiker som jeg jo er, og jeg går jo aldri på do uten at jeg har en plan, og da har jeg selvsagt også “mappe” på mobilen med apper jeg kan få bruk for når vi er oppe på “hytta”, det vil si ski-leiligheta vår i Målselv Fjellandsby, og den kan du lese mer om her.  Kjekt med slik mappe, legger inn de “hytterelaterte” appene der, så har jeg de der når jeg trenger dem, hvis jeg da kan finne denne “mappa” på en av de flere temarelaterte startskjermene mine, og det gjør jeg jo selvsagt, i alle fall på en god dag:)  Og i dag er en god dag, så her bildet av mappa med “hytteappene”.

Det finnes veldig mange og nyttige mobilapper:)

“Pent.no” – er jo veldig grei å ha for å se hvordan været blir, om man skal sitte inne på hytta og drikke mandarinbrus, eller om man skal gå ut, eller om man bare skal reise hjem.

“Nordlysvarsel”, “Forecast” og “Aurora” – Artige apper å ha på mobilen.  Analyserer sannsynligheten for å få se nordlyset.  Og blir det nordlys, så får man varsel på mobilen.

“Sky Portal” og “Sky Safari” – apper som følger med stjernekikkerten vi har på hytta, den som står så fint der borte i hjørnet og ser fin ut og som vi praktisk aldri bruker, men kanskje en dag så blir den brukt, og da er appene fin å ha slik at man blir guidet til å se på stjernehimmelen med stjernekikkerten, og ikke på damene.

“Skisporet.no” – bruker denne appen veldig ofte, på vinteren vel og merke.  Her kan du følge med om det er kjørt opp skispor i favorittløypa di.

“Ut” – flott app som viser turforslag, hytter og turmål i nærheten av deg.

“Norgeskart”, “Norgeskart friluftsliv”, “Norway topomaps” og “Hvor” – kartapper er alltid greie å ha.

“DNT SjekkUT” – App fra den norske turistforening.  Få opp turposter i nærheten av der du er.

“Udisc” – Har du frisbee-golfbane i nærheten, er dette en grei app å ha.  Hvis ikke, er det en unødvendig app å ha.

“Komoot” – app med tips om (fjell)turer.

“Peak Lens” og “Norske fjell” – apper som hjelper deg til å finne ut hva fjellene rundt deg heter.

Håper dere alle får en fin dag.  Takk for at du er innom bloggen min på besøk – velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les blogginnlegg om livet i Penthouse Månetoppen 38D:  https://allansverden.no/page-9/?pagelayer-live=1

Blogginnlegg med smarte tips om litt av hvert:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Bloggerfruen anbefaler alle som ønsker å fjerne uønsket hårvekst å skaffe seg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness.   Den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg