Hvis det er dette folket vil ha, så er det det som folket skal få!!!

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

En av mine blogglesere bemerket på en kommentar at han ikke syntes det passet seg at en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no sier seg fornøyd med å ligge på topp 50 og deromkring, og forventet seg litt spenstige reportasjer fra det store sydenlandet der jo denne prominente bloggeren holder til for tiden.  Og denne bloggleseren har selvsagt helt rett!!!  Jeg burde jo sikte høyere, oppover mot toppen av topplista til blogg.no.  Og hvordan gjør man det?  Jeg så jo på “Bloggerne” på tv2 i lag med konemor en gang kan jeg huske, og jeg minnes at en del av disse bloggerne hadde en klar ide om hvordan de skulle få bra besøkstall på bloggene sine.  De var trygge på hva folket ville ha!  Jeg vet da således hva folket vil ha, og når det er det som folket vil ha, så er det det som folket skal få!!!!!  Og da vet dere jo alle hva som kommer.  Det er sterk kost.  Det handler ikke om mat, men det handler selvsagt om bilder med hud, der vakre, lettkledde mennesker viser frem sine perfekte, veltrente kropper….

Så da er turen kommet til meg.  Noe må jeg da vel vise frem for å klatre oppover denne bloggelista.  Så da blir det badebuksebilder og bilder med bare hatt.  God fordøye….ehhh….fornøyelse!  Siden jeg jo er på Rhodos, så kan det vel passe med litt gresk musikk til de vakre bildene.  Klikk bare på youtube-lenken og så kan du scrolle deg nedover sida og nyte vakker musikk og vakre bilder:)

Vi starter litt vågalt med et bilde med bare hatt, og så blir det mye spennende hvis du scroller nedover…

Det var alt dessverre, for denne gangen.  Ingen flere badebuksebilder eller bilder bare med hatt.  Men kanskje flere en annen gang.  Blir det et folkekrav, så kan jeg la meg overtale til å legge ut flere vakre bilder senere, men det er senere og ikke dag.  Håper dog at dagen har vært flott så langt, og at den fortsatt blir fin senere i dag.  Takk for at du er innom på bloggebesøk:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

NB: Hvis det er noen fra et motehus som har lest bloggen min i dag, har likt det de har sett, og kan tenke seg å ta en prat angående moteoppdrag, kan jeg kontaktes på mobil, 90975185 eller epost, [email protected]

BUBBLEROOM//Marc Jacobs (THE)//Svea//BUBBLEROOM

6 kommentarer

Siste innlegg