Hvor mye sparer du på å bruke rabattkoden AK15?

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg har vel i den siste tiden drevet ganske sånn aggressiv markedsføring på bloggen min for å prøve å lur….ehhhh overbevise dere om at det kan være lurt å kjøpe robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Og det akter jeg å fortsette med!!!  For det er jo faktisk lurt å kjøpe disse flotte testvinnende produktene, og det ville jo vært leit for dere alle om dere ikke ble gjort oppmerksom på at det faktisk er veldig lurt, og at dere går glipp av noe om dere ikke bestiller dere en Neatsvor X600 Pro eller en Iviskin IPL G3.

Så da sier jeg det enda en gang.  Det er lurt å bestille robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3, fordi dette er svært gode produkter, og det kan du lese mer om her eller der, og ikke minst er det lurt siden dere kan bruke rabattkoden AK15 og få 15% rabatt hvis dere bestiller produktene her eller der.  Og det betyr jo at dere faktisk sparer en god del penger!

Og penger spart er penger tjent, har jeg hørt noen si en gang.  Og det er noe i det faktisk.  Iviskin IPL G3 koster 2590.-.  Det er selvsagt litt penger, men når du bruker den nevnte rabattkoden AK15, får du 15% rabatt, og da koster Iviskin plutselig bare 2.200 kroner.  Kjøper du da Iviskin IPL G3 sparer du 400 kroner som du kan bruke til andre ting, og så får du den beste hårfjerneren på markedet til en veldig bra pris.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Var jeg deg, ville jeg ha klikket meg inn på Iviskin-butikken og sikret meg en Iviskin IPL G3 før alle andre gjør det, og det ikke er flere igjen.  Iviskin-butikken finner du her.  Husk å bruke rabattkoden AK15.

Hvis du bruker rabattkoden AK15 når du kjøper robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro sparer du faktisk enda mer.  Neatsvor X600 Pro koster 5.990.-, men når du bruker rabattkoden AK15 og får 15% på kjøpet, så da koster Neatsvor X600 Pro plutselig bare 5091 kroner, og da har du spart bortimot en tusenlapp.  Og du har fått en fantastisk god robotstøvsuger!!!  Og det er ikke noe bare jeg sier fordi jeg får betalt for å si det.   Neatsvor X600 Pro nemlig er nemlig best i test nesten overalt, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Bare klikk på testene og les selv:)  Burde du ikke sikret deg en Neasvor X600 Pro i dag, før de blir utsolgt?  Ja, det synes jeg du burde.  Og ja, du bør gjøre det nå når jeg har denne rabattkoden jeg kan gi deg, slik at du sparer nesten en hel tusenlapp, og den rabattkoden er jo ikke gyldig i all evighet, så du bør ikke sitte på gjerdet og vente.  Klikk her for å besøke Neatsvor-butikken og gjøre et kanonkjøp!!!  Husk å bruke rabattkoden AK15.

Et lite tips!  Bestiller du flere robotstøvsugere og hårfjernere og bruker denne rabattkoden AK15, sparer du enda mer penger.  Det nærmer seg jul.  Hvem vil vel ikke ha en robotstøvsuger og en hårfjerner i julegave?  Det vil vi vel alle ha!!!  Og bare tenk på hvor mye du sparer hvis du kjøper robotstøvsuger i julegave til sønn, datter, kone, svigermor, svigerfar, mor, far, bestemor, tante grønn og onkel fiolett og alle elskerinnenne og tantebarna og reisten av gjengen.  Det er bare begynne og multiplisere tusenlappen du sparer på ett kjøp med ganske så store, store tall, alt ettersom hvor mange robotstøvsugere du bestiller.  Og husk!  Neatsvor X600 Pro koster ikke lenger 5990.- for med rabattkoden AK 15 koster den plutselig bare drøye 5.000 kroner:)

Ha en fin dag alle sammen.  Hyggelig at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Mer info. om Neatsvor X600 Pro:  https://allansverden.no/page-47/?pagelayer-live=1

Mer info. om Iviskin IPL G3:  https://allansverden.no/page-51/?pagelayer-live=1

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg