Hvordan har det gått med den store påskejakten?

Reklame | Blivakker, Røhnisch, Gina Tricot, Hickap, Miinto

Så er påsken over for denne gang!  Og det er trist, og det er leit!  Og når påsken er over, er også den store påskejakten over.  Den store påskejakten er jo denne konkurransen jeg har hatt på bloggen min i påsken.  Et påskekylling har gjemt seg et eller annet sted inne på bloggen min, og så har det vært opp til dere alle mine kjære blogglesere å prøve og finne påskekyllingen, det vil si finne bildet av påskekyllingen som har vært satt inn tilfeldig i ett av mine tidligere blogginnlegg.  Hvordan har det så så gått med den store påskejakten?  Nå skal det avsløres, hvor påskekyllingen har vært gjemt og hvem som er vinner av den store påskejakten?

Påskekyllingen har vært gjemt inn i innlegget…….trommehvirvel……..trommehvirvel………..trommehvirvel……..

En blogger og hans matboks” (fra 22.11.2021).

Der var han altså, påskekyllingen, tilfeldig plassert i et tidligere blogginnlegg.  Nå som den store påskejakten er over, vil bildet av kyllingen tas bort fra dette matboks-innlegget.  Jeg kan jo liksom ikke ha et bilde av en påskekylling inne et blogginnlegg om matbokser, og i alle fall ikke et matboks-innlegg av slik usedvanlig høy språklig, litterær og visuell kvalitet:)  Det tar seg ikke helt bra ut!!

Hvem er så vinner av den store påskejakten og har vunnet slik en fantastisk flott premie som du kan lese mer om her?

Vinneren av den store påskejakten er……trommehvirvel…….trommehvirvel……….Ingen!!!!!  Ingen har klart å finne påskekyllingen.  Og det var jo litt kjedelig det, men slik er det.  Da beholder jeg den fine premien for meg selv.  Kanskje jeg gir den i gave til bloggerfruen?

Det ser nesten ut til at folk har vært opptatt med skigåing, appelsinspising og andre aktiviteteter i påsken, og det virker ikke som så mange har brukt så mye tid på å lete etter påskekyllingen på bloggen min, for hadde mange gjort det, altså klikket seg inn på masse gamle blogginnlegg på leting etter bildet av påskekyllingen, ville det ha vist seg i en voldsom økning i antall sidevisninger for bloggen min på topplista til blogg.no, og så har ikke skjedd.  Jeg har ligget stabilt på det antall sidevisninger som jeg pleier å ligge på, noe som jeg for så vidt er veldig fornøyd, men det er klart at om flere hundre hadde klikket seg inn på flere hundre tidligere blogginnlegg, så snakker vi om førsteplass på topplista, og vel så det.  Det er så jeg får vann i munnen og dollartegn i øynene:)  Men slik har det altså ikke blitt!  Og det er trist og leit at mange ikke har klikket vilt og uhemmet gjennom alle disse blogginnleggene mine på leting etter bilde av kylling.  Men takk til deg som eventuelt har gjort det.  Synd nettopp du ikke vant!  Men samtidig har du bare deg selv å takke.  Hadde du bare klikket deg gjennom mange nok gamle blogginnlegg, så hadde du funnet påskekyllingen til slutt!!!  Og da hadde du fått premie!  Better luck next time!

Ha en fortsatt fin kveld!  Kos deg gjerne med lese masse av mine gamle blogginnlegg før du legger deg!  Det er koselig det.  I morgen blir det ikke koselig.  Da er det jobb.  Det blir blåtirsdag!!!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg