I dag blir det ovnstekte koteletter til søndagsmiddag!

Reklame | Gymgrossisten, Tannrevel og Indiska

Under Armour//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det er søndag i dag, og i dag skal jeg gi dere tips om en veldig god søndagsmiddag, og det skal jeg faktisk gjøre uten å fjase og tulle og bemerke underveis at jeg har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og at slike gode plasseringer på topplista til blogg.no gjør meg veldig godt, slik at jeg føler meg som en prominent toppblogger.  Det skal rett og slett bare handle om en kjempegod søndagsmiddag i dag, og den kjempegode søndagsmiddagen, det er onvstekte koteletter.  Hvordan lager man så ovnstekte koteletter?

Det er egentlig ganske enkelt faktisk, og maten lager seg faktisk selv nesten.  Start med å kutte opp gulrøtter, løk og poteter og legg dette i bunnen av en slik form.  Jeg bruker en tupperware ultrapro form.  Det er viktig at den formen du bruker har et lokk.

Kryde så koteletter og legg disse oppå grønnsakene i forma.

Man kan sikkert bruke litt forskjellig krydder.  Jeg brukte krydderne på bildet under, og det ble veldig godt.

Sett så forma med lokk på midt i ovnen, stekes på 180 grader i 2 timer.  La kotelettene hvilke noen minutter før servering.

God fornøyelse.  Ovnstekte koteletter er veldig godt, saftig og velsmakende.

Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Flere middagstips:  https://allansverden.no/page/?pagelayer-live=1

Les matrelaterte blogginnlegg:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Se også flere matoppskrifter og matrelaterte innlegg under:

lillelørdagsgrøt

royal icing

sylterull

pepperkakemuffins

waldorfsalat

flatbrødmølje

chocolate crinkle cookies

pepperkake-is

kokebøkenes 10 på topp

verdens jævligste grønnsakssuppe

madelens koppkake

dagens middagstips:  “Southern dogs”

Verdens beste hjemmelagde hamburgere

Fantastisk frokost-toast

Celines vidunderlige belgiske vafler

Svensk kladdkake

Nydelige nanbrød

Konemors kanelsnurrer

Trøffelkake ala Aunegården

Månetoppen-kylling

Hurra for den store vaffeldagen!

Helstekt hjortefilet med tilbehør

Røykalaks på lonpe med eplekompott og rømme

Verdens beste rødvinssaus

Smoothie bowl in a coconut

Ølhøne

Celines filadelfia-nudler

Sveler

Deilig bålpannesnacks

Sjokoladesmoothie bowl

Maten på Rhodos

Pikekyss

Laks i form

American pancakes

Praktfull pavlova

Slik lager du verdens beste lasagne

Bloggerens fiskesuppe

Snickerskake

Oreomuffins

Fiskegrateng

Kyllingsalat

Verdens beste godteri

Nydelig nachos

Tsatsiki

 

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg