I dag skal jeg på premiere, og jeg er utrolig spent!!!!

Reklame | Blivakker og Jotex

Clinique//Clinique//Clinique//Clinique//Clinique

I dag skal jeg på premiere på en forestilling her i Bardu!  Det blir flott!  Jeg liker premierer!  Det er nemlig premiere på “Jungelboken” på Ala grendehus i dag, en familiemusikal fra UL Freidig barne-og ungdomsteater.  Jeg må innrømme at jeg er spent. Jeg er utrolig spent. Det er tross alt en premiere.  Blir det lagt frem rød løper når gjestene ankommer? Og hvis rød løper ikke legges frem for alle gjester, blir det i det minste lagt frem rød løpet når bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no ankommer?  Får man servert champagne og kanapeer ved ankomst?  Det blir spennende å se hva som skjer.  Jeg gleder meg til premiere og forestilling i dag:)

“Jungelboken” er jo opprinnelig en samling fortellinger for barn, i bokform, ført i pennen av forfatteren av Rudyard Kipling fra slutten av 1800-tallet.  Fortellingene er blitt svært populære, og det er også laget filmer og musikaler av “Jungelboken”.  Vi møter jungelgutten Mowgli, oppdradd av ulver, og vi treffer på hans gode dyrevenner og dyrefiender i jungelen i Asia der historiene utspiller seg.  I dag er vi imidlertid ikke i Asia – vi er derimot på Ala grendehus i Bardu!

Det blir gøy med familiemusikal i dag.   Jeg må jo også følge litt ekstra med på dyrene i jungelen i dag, ettersom jeg jo er pappa til tigeren og ene ulven, det vil si “Shere Khan” og “Langbror”.  Er jo fantastisk for ungene å få mulighet til å være med på en slik forestilling.  Barne-og ungdomsteatret satte tidligere opp “Annie”, og en må jo bare la seg imponere over det ungene får til på scenen.  Fantastisk skuespill, dans og sang!  Jeg er veldig takknemlig overfor ildsjelene i UL Freidig barne-og ungdomsteater som bruker så mye av fritida si på å lage utrolig flotte skuespill med ungene i hovedrollen.  Tusen takk til dere for den fantastiske jobben dere gjør for ungene:)

Da ønsker jeg alle lykke til med forestilling i dag!  Og jeg ser frem til premiere! Det blir stas!  Skikkelig stas!!  Jeg kommer forresten  i lag med konemor til premieren, så vet dere det.  Ha en fin søndag alle sammen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

MOSH taklampe Black mdf / metall//RAKEL//TENHULT//SILVERO vase Sølv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg