Jeg er fornøyd med meg selv!!!

Reklame | Gymgrossisten

Better Bodies//Nebbia//Casall Sportswear//Adidas

Jeg er fornøyd med meg selv!!!  Det er jo en fin erkjennelse å komme frem til, ærlig og beskjedent.  Det er fint å være fornøyd med seg selv.  Man er den man er!  Selvsagt kan man forsøke å være en så bra utgave av seg selv som mulig, og det er forsåvidt bra, men in the end, så er det greit å si seg fornøyd med den man er, i alle fall hvis man har prøvd å være så bra man kan.  Man er jo heller ikke noen annen enn den man er, og det kan man slå seg til ro med:)  Jeg slår meg til ro med at jeg er fornøyd med meg selv, og mine influenser-ferdigheter.  På lørdag gikk nemlig Oda Gondrosen videre til mgp-finalen med “Hammer of Thor”, etter at folket åpenbart hadde lest bloggen min på lørdag og sett hvilken låt jeg hadde gitt mest terningkast, og således også stemt deretter.  “Hammer of Thor” gikk til finalen, og jeg fikk bekreftelse på at jeg begynner å bli en influenser med stor påvirkningskraft.  Kult!  Kanskje det til syvende og sist blir jeg som i praksis bestemmer hvilken låt vi sender til den internasjonale finalen i Torino i mai.  Jeg skal i alle fall anmelde låtene i siste delfinale også, og det gjør jeg på bloggen min neste lørdag.

På bildet under kan dere se bilde av den hammeren jeg bruker mest, i den grad jeg bruker hammer.  Det er ikke såååå ofte.  Men det er fint å ha en hammer i verktøykista.  Man vet aldri når man får brukt for en.  Fikk faktisk bruk for en nå, som motiv på bilde på bloggen.  Ja, mgp-låten “Hammer of Thor” var kjempebra, men jeg tror kanskje at Tors hammer må ha vært større, tyngre og kraftigere enn min.  Det bør den vel strengt tatt være hvis det er han som kjører i vogna si over himmelen og lager tordenvær.  Det blir vel ikke mye lyn og torden av den hammeren min, helt ordinær hammer, men funker til mitt bruk da, som motiv på bilde på bloggen:)

I morgen er det første februar.  I uka som kommer skal jeg faktisk komme med et par seriøse og alvorlige innlegg, til en forandring.  Stålsett dere for hva som måtte komme!!!  Jeg skal også ta dere med på en bobiltur, til noe utenomdetvanlige, som vanlig, når jeg skriver om bobilturene vi drømmer oss bort til.  Jeg blir vel kanskje også å skrive noe om hvor flink jeg har vært til å trene, og så må jeg vel tenke ut noe for å få fylt opp de siste dagene med blogge-innlegg.  Har dessverre hatt et innlegg hvor jeg har rangert de fineste trusene mine, så den ideen er allerede brukt, men man kan vel også rangere ens fineste sokker eller noe sånt, så et eller annet innlegg blir det nok hver eneste dag på denne bloggen min, så tror ikke at dere får noen fridag fra allansverden!  No way!  Jo mer jeg blogger, desto mer reklame, så igjen mer reklameinntekter og raskere blir jeg millionær, så det er bare å henge i med blogginga.  Ha en fin uke:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg