Jeg fikk visst ånden over meg likevel!

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

GASP//Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL

Heisann, hoppsann og hurrraaaaaaa!!!!!  Det blir blogginnlegg i allansverden i dag likevel.  Nå er det vel mange som blir lettet og fornøyde ettersom de nå faktisk kan lese blogg i dag også.  Jeg antydet i gårsdagens innlegg, som du kan lese her, at jeg kanskje ikke kom til å gidde å lage noe blogginnlegg i dag ettersom vi nettopp er kommet frem til Rhodos på ferie, og jeg trenger å gjøre meg litt kjent med hotellet og få lokalisert stranda og alle vannhullene. Jeg holdt altså på å hengi meg til ren og skjær nordnorsk rottenskap, altså dovenskap og latskap, men så fikk jeg ånden over meg og tenkte at jeg kan jo ikke skuffe alle bloggeleserne mine som sikkert kommer til å bli kjempeskuffet hvis de ikke får lese nytt innlegg på allansverden i dag, og en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no kan jo ikke ha skuffede og misfornøyde bloggelesere, så derfor har jeg bestemt meg for å lage et blogginnlegg i dag likevel.

Og det blir et blogginnlegg om et produkt som jeg vil anbefale dere å skaffe dere.  Ta en kikk på produktet under, så skal jeg fortelle mer om dette produktet lenger ned på dette innlegget…..

PERGOLUX

Jeg viser altså i dag frem et soltak fra Pergolux, fås kjøpt på nettbutikken Jotex.  Det er kjempesmart med et soltak.  Det rammer inn uteplassen og gir beskyttelse mot solens stråler.  Dette soltaket er på hele 300×400 cm, og det vil således dekke en bra stor uteplass. Soltaket kan dessuten enkelt dras til side hvis en heller vil sole seg litt, eller ha litt varme på en kjølig dag.  Jeg som bor i Nord-Norge til vanlig liker veldig godt denne funksjonen med at soltaket kan dras til side og gi litt varme de dagene sola faktisk kan skimtes der oppe på himmelen.  Jeg synes alle burde ha et soltak fra pergolux.  Det er et kjempefint soltak, og det jeg liker aller best med soltaket er at det koster bare rett i underkant av 9.000 kroner, noe som betyr at jeg får en god slump med reklamepenger ettersom jeg får prosenter av kjøpet hvis du klikker deg inn på bildelinken over og bestiller direkte fra sida som kommer opp.  Klikk og kjøp, så får du et soltak i posten før du vet ordet av det:) Lykke til med nytt soltak!

Alt går bare fint med oss på Rhodos, men jeg kunne ønske jeg hadde et slikt soltak noen ganger, for det er skrekkelig varmt her nede til tider.  Dere skal få en liten stemingsrapport fra Rhodos i morgendagens innlegg i allansverden.  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

2 kommentarer
    1. Så bra det blir blogg. Da kan vi kanskje vente at en som har vært nr 8 på blogg lista kommer med noen fantastiske blogg innlegg de neste dagene. Syns ikke at det passer seg at en som har vært nr 8, sier seg fornøyd med og ligge på topp 50. Venter noen spenstige reportasjer fra det nest største lande i verden, nemlig Sydenlande. Venter i spenning….

      1. Jeg kan ikke si meg uenig i det skriver! Selvsagt bør en slik prominent blogger smelle til med noen spenstige reportasjer fra sydenlandet. Jeg jobber med saken….det kommer noe i neste uke som kommer til å smelle!!!! Jeg tror jeg vet hva folket vil ha, og det skal de få!!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg