Gode tips til deg som vil komme i gang med treninga!

Reklame | Neatsvor og Nordiska Galleriet

Kjære blogglesere!  I dag tenkte jeg at jeg ville gi dere et par nyttige treningstips.  Det er jo viktig å holde seg i form, og det er ikke lurt å lage kroppen bare forfalle, og for å unngå dette kan man jo trene litt.  Det kan være tungt, fryktelig tungt, og man kan fort bli så sliten av denne treninga at man rett og slett ikke gidder mer og bare gir opp, men det er ikke lurt.  Det er bare å kjøre på, ikke gi opp, så går det kanskje lettere neste gang, hvis det blir noen neste gang, men det bør det, sånn for helsas skyld, så man ikke ender opp med en dårlig trent kropp, i fysisk forfall!!

Det er lett å ikke trene.  Vi har mange smarte ting i hverdagen som gjør livene våre så enkle at vi nesten ikke trenger å gjøre noen ting, og da er det lett å bli lat.  Hvis man for eksempel har blitt overbevist om at det er lurt å skaffe seg en Neatsvor 600 Pro robotstøvsuger, den beste og kraftigste på markedet, kan man jo sette seg i godstolen og gafle i seg potetgull mens Neatsvor X600 Pro farer rundt i boligen og rengjør gulvet så det blir skinnende rent, altså uten at man trenger å løfte så mye som en finger.  Og det høres kanskje fristende ut å ha det slik?  Ja, selvsagt gjør det det.  Det er klart det er fantastisk ha en slik robotstøvsuger som støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er forresten best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Og det er vel og bra å ha en slik fantastisk dings som en Neatsvor X600 Pro som jo gjør livet så veldig mye lettere.  Men hvis man kjøper seg en slik robotstøvsuger, som jo faktisk er veldig lurt å gjøre akkurat nå som man får 15% rabatt ved å bruke rabattkoden AK15 i Neatsvor-butikken, så man likevel ikke glemme å trene også for å holde legemet i bra stand.

Husk å ikke bli for stillesittende.  Og det trenger man faktisk ikke å bli.  Jeg skal gi dere et par gode treningstips i så måte i dagens innlegg i allansverden.  Og mine tips de går ut på at man kan skaffe seg et par bra treningsapparater som man kan trene på.  En tredemølle for eksempel er helt perfekt.  Da kan man trene inne selv om det blåser og snør og regner ute, eventuelt kan også Neatsvor X600 Pro rengjøre huset mens du trener på tredemølla.  Fantastik?  Ikke sant?

Hvis du skal skaffe deg en tredemølle, så kan jeg anbefale at du skaffer deg en sånn tredemølle som dette, den beste og lekreste og flotteste og vakreste og mest moteriktige og mest eksklusive design-tredemølla ever….

Run Personal er en tredemølle fra det italienske merket Technogym, designet av velkjente Antonio Citterio og Toan Nguyen. Tredemøllen er designet for hjemmebruk med et stilrent og minimalistisk formspråk. Run Personals innovative teknologi gir en profesjonell opplevelse med en rekke smarte funksjoner og et bredt spekter av underholdning.  Gjennom en egenutviklet berøringsskjerm kan du på en enkel og motiverende måte velge mellom en rekke funksjoner som din egen Technogym Coach som guider deg gjennom treningsøkten og flere ulike Technogym Sessions for maksimal trening tilpasset deg. Med utendørsfunksjonen kan du utforske og oppdage miljøer fra hele verden. Hvis du foretrekker underholdning, kan du utforske Netflix, Youtube, Spotify og mye mer via Technogym Live.  Run Personal er den ultimate treningsmaskinen for hjemmet, og det elegante italienske designet kompletterer hjemmeinnredningen.  Du kan bestille dette kunstverket av en tredemølle her:  https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/4009456

Et kunstverk av en tredemølle koster selvsagt litt mere enn andre helt ordinære tredemøller som ikke er like bra.  Sånn er verden.  Kvalitet koster.  Nå koster denne tredemølla selvsagt litt, 224 738 kr, og det er selvsagt litt penger, men hvis du investerer i en slik, så har du ganske sikkert en bedre tredemølle enn naboen, den fattiglusa, som kanskje ikke har råd til en slik eksklusiv tredemølle.  Og det kan jo sikkert være gøy å ha noe slik da, og ha en fattiglus til nabo.  Hvis du kjøper denne tredemølla, er det umåtelig viktig at du bestiller den ved å klikke på linken over, eller klikker her, og følger så nettsida som kommer og bestiller, slik at jeg får 10% kjøpsummen siden jeg promoterer dette produktet på bloggen min.  Og glem for guds skyld ikke å bestille fra den nevnte linken.  Glemmer du, så kommer jeg til å gråte, ikke krokodilletårer, men store ekte tårer:)

Kanskje synes du denne tredemølla er litt dyr, 224 738 kroner er tross alt litt penger.  Men vil du heller gå for et litt billigere treningsapparat, så kan jeg anbefale denne greia her….

Cross Personal er en crosstrainer fra det italienske merket Technogym, utviklet i samarbeid med den kjente designeren og arkitekten Antonio Citterios. Cross Personal er resultatet av innovativ teknologi og stilrent design i symbiose. Koble enkelt til Apple- eller Android-enheten din via Bluetooth og spill favorittmusikken din med imponerende surroundlyd. Apple Watch synkroniseres også smidig. Laget av høykvalitets glass, aluminium og mikrobørstet stål.  Gjennom en egenutviklet berøringsskjerm kan du på en enkel og motiverende måte velge mellom en rekke funksjoner som din egen Technogym Coach som guider deg gjennom treningsøkten og flere ulike Technogym Sessions for maksimal trening tilpasset deg. Med utendørsfunksjonen kan du utforske og oppdage miljøer fra hele verden. Hvis du foretrekker underholdning, kan du utforske Netflix, Youtube, Spotify og mye mer via Technogym Live.  Cross Personal er den ultimate treningsmaskinen for hjemmet som muliggjør intens kondisjonstrening, men med minimal belastning på knær og ledd. Det elegante italienske designet kompletterer hjemmeinnredningen.

Også dette er et fantastisk bra treningsapparat som du kan bestille her:  https://nordiska-galleriet-no.mtpc.se/4009462

Denne crosstraineren koster kun 217 058 – mange tusen kroner billigere enn den Run personal-tredemølla jeg anbefalte.  Et flott alternativ hvis du vil ha et litt billigere treningsapprat-alternativ, og det er godt mulig at naboen heller ikke har råd til denne, den fattiglusa.  Hvis du skal kjøpe denne crosstraineren er det uhyre viktig at du også nå klikker på linken over, eller klikker her, og bestiller fra den sida som kommer opp når du klikker på den nevnte linken.

Velger du ett av disse treningsapparatene har du skaffet deg et veldig bra grunnlag for å komme i gang med treninga, og du har gjort meg uhyre lykkelig såfremt du nå bare gjør rett med bestillinga på den derre linken jeg henviste til.  Lykke til med treninga!

Ha en fin dag!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om trening:  https://allansverden.no/page-32/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg liker italiensk mat, og jeg ser at jeg liker den tredemølla også! Men nå har jeg stått opp, gått til badet, gått til kjøkkenet, og bare etter 200 skritt har jeg vondt. Så nå har jeg satt meg i sofaen og det blir nok ikke noe trening i dag heller. Kan du ta den økta for meg i dag?

    2. Jo, det kan jeg gjerne gjøre;) Men hvis du likevel blir å kjøpe den italienske lekkerbiskenen av ei tredemølle, husk for guds skyld på å bestille den fra den lenken som er på dette blogginnlegget mitt;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg