Jeg har begynt oppladningen!

Reklame | Neatsvor, Iviskin og Nordiska Galleriet

Supertilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt på disse testvinnerproduktene.  Les mer om Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 her og der.

Jeg har begynt oppladningen!!  Ja, det er det som det skal handle om i allansverden i dag, altså at jeg har begynt oppladningen til Reistadløpet som går av stabelen 6. april.  Det kan jo være greit å fortelle dere alle dette, så dere kan være orientert, ettersom jeg egentlig ikke hadde så mye annet mer fornuftig å blogge om i dag.  Så da vet dere det.  Reistadløpet er jo dette tradisjonsrike skiløpet som går over fjellet fra Setermoen til Bardufoss, og som nå er en del av Visma Ski Classics.  Man kan velge to distanser, 50 km eller 35 km.  Det er et lett valg.  Jeg går den korte distansen.  Men den er korte er på alle mulige måter lang nok, og tung nok, og det greit å komme i gang med oppladningen, så man kan tro at man er litt form før det hele braker løs…..

Har kreket meg noen turer opp i skiløypa og gått litt i de sporene der hvor Reistadløypa går….

Det oppover her man skal, over fjellet Orta. Man kan se litt mørkt på tilværelsen når man står i bunnen av bakken og begynner på stigningene.  Da virker livet tungt.  Og det blir ikke bedre hvis man i tillegg har litt bakglatte ski.  Og verre blir det hvis man også begynner å tenke på at det i morgen er søndag og så er det blåmandag.  Slike tanker man man bare prøve å ikke tenke.  Man må bare ha fokus på neste bakke, neste meter, neste fiskebeintak…..

Heldigvis er det en liten stund igjen til jeg skal bestige Orta og komme meg videre til Bardufoss.  Jeg har således fortsatt litt tid på å komme i toppform.  Her kan du forresten se hvordan det gikk på Reistadløpet i 2023, og der kan du se hvordan det gikk i 2022.  I fjor klagde jeg fælt på dårlige ski, og året før klagde jeg fælt på været.  Jeg får se hva jeg skal finne på å klage på i år.  Jeg har i alle fall startet oppladningen så jeg skal være i god form slik at det skal ikke være noe galt med formen hvis det ikke går så fort som det burde.

Ha en fin dag!  Takk for at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om trening:  https://allansverden.no/page-32/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Plages du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Hvordan få ren og pen bolig?  Skaff deg robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Den fikser mens du kan sitte i godstolen og slappe av.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg