Dette kan ikke fortsette! Jeg går til streik!!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag er en dramatisk dag i allansverden.  Ting har skjedd, triste ting, og jeg har sett meg nødt til å gjøre noe.  Jeg skal forklare nærmere.  En lørdag tidligere i høst besøkte vi høstmessa til Lians Caravan på Bardufoss.  Vi har jo bobil, selveste bobilen Bob, og du kan lese mer om Bob her, og når man har bobil, kan det være spennende å besøke bobilmesser for å se på utstyr og denslags.  Og det var akkurat det vi gjorde denne lørdagen tidligere i høst…

Det er mye spennende å se på bobilmesser, også flotte bobiler selvsagt.  Kom over en fin Kabe-bil som jeg faktisk fikk lyst.  Stor og flott bil, moderne og fancy sak, kostet kun 2,9 millioner, en ok bil for en prominent blogger hvis denne skulle finne på å kjøpe ny bobil.

Og jeg fikk faktisk så lyst på denne bobilen at jeg tenkte jeg kunne bruke litt blogge-og reklamepenger og dra visakortet og bare kjøpe den.  Men det er da det skjer, og det er uendelig trist.  Det er ikke dekning på kortet!!!!  Nedtur.no!!!  Jeg er ikke blakk, men jeg har ikke så veldig mye penger på kontoen som jeg synes jeg burde ha.  Burde ikke en prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kunne kjøpe seg det han har lyst på når han er ute og kikker på butikker og slikt en lørdag formiddag?  Selvsagt burde han kunne få gjøre det.  Jeg nevnte denne triste hendelsen på facebook-sida mi, og en av mine facebook-venner, som sikkert også er en trofast og ihuga bloggleser, kommenterte at det er jo skandale at det skal være slik, og han skrev videre at man skulle tro at at Norges 2. beste blogger fikk bedre betalt. Men det gjør han ikke, selv om jeg altså har vært nr. 2 på topplista til blogg.no.  Jeg blogger som bare det, har gode sidevisningstall, men jeg tjener altså for lite til at jeg kan kjøpe meg noe fint jeg har lyst på når jeg er ute og kikker på ting og tang en lørdag formiddag. Det er kort og godt for jævli!!!!  Slik kan det ikke være, kan det vel?  Nei, det kan ikke være slik.  Jeg må gjøre noe.  Jeg kan jo ikke drive og blogge for småpenger og glansbilder og krumkaker og slikt, så derfor kommer jeg til å gjøre noe med tingenes tilstand.  Jeg går til streik!!!  Jeg vil ha mer reklamepenger!  Hører dere blogg.no!  Jeg vil ha mer!  Mye mer!!  Og jeg er herved i streik inntil at blogg.no hiver ut mer penger til sin store, prominente toppblogger som tross alt har vært nr. 2 på topplista deres!!!  Jeg kunne tenke meg masse mer penger, og det er også mitt krav, masse mer penger, slik at jeg faktisk kan kjøpe meg noe fint jeg har lyst på neste gang jeg er ute og kikker på en butikk en lørdag formiddag.

Jeg er usikker på om det blir noe nytt innlegg i allansverden i morgen.  Hvis jeg fortsatt er i streik i morgen, blir det ikke noe nytt innlegg.  Men hvis saken har løst seg, er jeg jo tilbake.  Jeg er forberedt på at det kan bli en langvarig streik; det må man nesten være når man har gått ut i streik, og da kan det jo faktisk bli en periode at allansverden ligger nede.  Men ikke fortvil kjære blogglesere.  Personlig tror jeg ikke streiken min vi bli langvarig.  Det er klart at hvis oljearbeidere, sykepleiere eller en blogger streiker, står samfunnskritiske funksjoner på spill, og det blir raskt grunnlag for tvungen lønnsnemnd, så det blir uansett ikke tale om en streik over flere uker eller måneder.  Det kan jeg aldri tenke meg!

La oss håpe at ting løser seg raskt til det beste for oss alle, og ikke minst for meg selv. Håper dere alle får en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Four Reasons//Four Reasons//Benton//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg