Jeg har det ikke helt bra;(

Jeg har det ikke helt bra;(  Jeg er langt nede nå.  Har falt helt til 35. plass på topplista her inne på blogg.no.  Det er ikke gøy når man har vært høyt der oppe, 14. plass, og snust på berlinerboller i lag med de store.  Jeg føler at kraften begynner å svinne hen.  Når jeg som influenser mister følgere, minker også troen på at jeg kan påvirke, og i nå morges har ikke influenseren det helt bra.  Det kan hjelpe å spille litt på slurva:)

Jeg må ta grep.  «Click bait» antyder konemor.  Konemor er ansatt som promoteringsminister for allansverden.  «Click bait» eller «klikk-agn» er jo en litt overdreven tekst eller heading som skal få folk til å klikke på en lenke til en nettside.  Og kanskje vil det komme litt sensasjonsoverskrifter på innleggene mine fremover.  Noe må i alle fall gjøres.  Fallet fra 14. plass på topplista til 35. plass nå er ikke så bra når en influenser har begynt å få blod på tann.  Ja, testet jo ut litt «click bait» på dagens innlegg med en noe noe villedende overskrift, og hvis du nå leser dette i den hensikt å finne ut hvorfor Allan ikke har det helt bra, så har agnet virket til sin hensikt.  Allansverden har da fått en sidevisning til, og influenseren Allan er på vei til å få det bedre.  Allansverden begynner forresten å bli en liten familiebedrift.  Konemor er ansatt som promoteringsminister, og nå ser jeg faktisk også at en av ungene har hjulpet til med promoteringen ved å skrive opp blogg-adressen på ukesplanleggeren vår i gangen.  Kom gjerne på besøk og ta en titt på den flotte ukesplanleggeren vår, så jeg også får vist frem blogg-adressen.  Kanskje jeg også maler allansverden.blogg.no på husveggen ute til sommeren😊

Skikkelig blåmandag i går, med dårlige tall for bloggen, og det går ikke så helt bra med Manchester United om dagen heller.  Det er tungt å være United-supporter for tiden, men vit:  “We shall rise agen”!!!  Ole Gunnar Solskjær fikk sparken som manager for United i helga.  Det var uunngåelig.  Solskjær er en flott fyr, som vi alle hadde ønsket skulle lykkes for United, men når resultatene har sviktet slik det har gjort i høst, måtte det gå slik det gjorde.  Fotballen er nådeløs på dette nivået der penger styrer mye, og der klubbene er ganske så avhengig av resultater.  Solskjær har gjort mye bra som manager.  Han har ryddet opp i spillerstallen, skapt et tilsynelatende godt miljø i klubben og lagt et godt fundament for det som måtte komme.  Jeg synes også at Solskjær har opptrått forbilledlig som manager for United, i forhold til behandling av spillere, supportere, presse og alt det som er rundt en toppklubb.  Egentlig en perfekt manager – det var bare det at resultatene sviktet.  Solskjær fikk sikkert en solid kompensasjon etter å ha fått sparken, en del titalls millioner antakelig, minst.  Jeg tar gjerne og får sparken jeg også fra arbeidsgiveren min i morgen hvis jeg får 40 millioner i kompensasjon eller der omkring, så dere på jobben, nå vet dere altså hvordan dere skal bli kvitt meg.  Solskjær var visst emosjonell og lei seg i sitt avskjedsintervju – jeg kommer til å slite med å se trist ut hvis jeg får sparken under slike betingelser.  Blir det tårer, så er det krokodilletårer, helt sikkert!

Hvem blir ny sjef på Old Trafford?  Ja, det er ikke godt å si.  Michael Carrick leder laget i kveldens kamp i Europacupen borte mot Villareal.  Klubblegende!!!  Men han blir nok ikke ansatt permanent nei.  Sånn er det.  Det er altså tirsdag, kamp i kveld, men først må jeg på jobb – jeg har jo ikke fått sparken.  Kanskje det blir en sparketur i ettermiddag?  Ha en fin dag:)

 

 

 

7 kommentarer
    1. Blir nok ikke enkelt å overta etter Solskjær, nei. Flott fyr, som sikkert blir savnet! Du har faktisk ikke lov til å klage på dine plasseringer på blogg.no. Sånn er det med den saken! Du holder deg bra der oppe. 😀 Men click baits kan være lurt, ja. Du har en klok konemor. Dessuten kan det lønne seg å stikke innom andre blogger, kommentere, og få nye lesere på den måten. 😉

      1. Ja, du har rett. Skal si meg fornøyd med plasseringene. Ble nok litt stormannsgal etter de høye plasseringene hehe, men kan nok ikke regne med så høye tall jevnt over:) Takk for tips om å besøke andre blogger, det skal jeg prøve etterhvert:)

        1. Whenever you’re ready 😊 Og det er toppers at du er fornøyd med og stolt av de gode plasseringene dine. Artig at du “lager show” av det, hihi 😉

    2. Jeg heier på deg Allan og jeg er glad for at du har en så flott konemor som støtter deg. Og som du har erfart dette skifter fort plutselig så er du på topp igjen😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg