Jeg sliter!!!

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//GASP

Det er lørdag morgen!  Det er en fin dag. Men jeg er nødt til å innrømme en ting. Jeg sliter!! Jeg sliter noe helt aldeles forferdelig!!!!! Det er så vanskelig.  Jeg trodde det skulle gå helt fint, men det gjør det ikke. Jeg skal gi et viktig råd til det norske folk i kveld, hvem de bør stemme på i den norske finalen i Melodi Grand Prix i kveld.  Det er et stort ansvar for en influenser, å være et forbilde og vise vei, og gi gode, veloverveide råd, å påvirke. Men man må vite at man påvirker riktig, og jeg må jo vite at den låten jeg anbefaler er den beste låten, og den med størst sjanse til å vinne hele greia når vi kommer til den internasjonale finalen i mai.

Jeg har lagt hodet i bløtt, revet meg i håret, fått mine tre første gråe hårstrå, og til syvende sist har jeg innsett at hele denne greia er så vanskelig at jeg har bestemt meg for å utsette avgjørelsen hvem jeg anbefaler til kl. 1200 i dag.  Skal høre gjennom låtene en aller siste gang, og så skal avgjørelsen tas.  Da er det ingen vei tilbake.  Så hvis du kommer tilbake til allansverden klokka 1200, så skal du få vite hvilken låt allan kommer til å anbefale at du stemmer på i kveldens mgp-finale.  Da er det ingen vei tilbake.  Jeg skal ha bestemt meg da.  Vi ses igjen om noe timer på allansverden.  Nå skal jeg lytte-tenke-vurdere-lytte-tenke-vurdere-lytte-tenke-vurdere….

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg