Jeg sliter tungt!!!

Reklame | Lyko

Det er mandag, men det er ikke blåmandag for jeg har jo ferie, og det er jo helt topp, men det er jo jammen ikke godt å vite hva man skal blogge om på en mandag, når man ikke kan blogge om at det er blåmandag og man således kan klage og syte og surke og uffe seg over at det er jobb igjen og ny arbeidsuke og hele denne derre greia der.  Nei, livet er jammen ikke enkelt, og livet som blogger er jammen ikke enkelt når det er mandag, men ikke blåmandag.

Det er bare å innse det.  Jeg må blogge om noe annet enn blåmandag når det ikke er blåmandag.  Sånn er det bare.  Jeg husker jeg slet forrige mandag også med å finne noe å blogge, som også var vanlig mandag og ikke blåmandag, men da kom jeg frem til at jeg kunne mimre litt og ta et tilbakeblikk på tidligere blåmandager og blogginnlegg som var skrevet om disse, så da berget jeg meg i land med litt mimring tilbake til fordums tunge og fæle blåmandager.  Men jeg kan jo ikke liksom ikke holde på slik hver eneste mandag i ferien, være nostalgisk og skue tilbake til skikkelig ekle blåmandager med surking og klaging og syting og uffing.  Kan jeg vel?  Nei, det kan jeg da ikke.  Jeg må blogge om noe annet.  Men det er ikke lett.  Jeg er liksom så innprentet at mandag er blåmandag og da skal det klages, og sytes, og det som verre er.  Uffes også skal det ja!  Så det er bare å innse at jeg trenger hjelp.  Jeg må ha hjelp!  Og det før det er for sent, før det rett og slett ikke kommer noe innlegg i allansverden på mandager i det hele tatt.  Så da tenkte jeg at jeg ville høre med dere kjære blogglesere om dere har noen ideer og forslag til hva jeg kan blogge om på mandager som ikke er blåmandager.  Har dere noen ønsker om emner og saker og ting som dere kunne tenke dere at jeg kunne blogge om med mitt sedvanlige fjas?  Skriv gjerne i kommentarfeltet til dette innlegget:)  Hva skal den o store prominente toppbloggeren blogge om på mandager som ikke er blåmandager?  Forslag mottas med takk, stor takk!

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om blåmandager og livets finurligheter.

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Dr. Barbara Sturm//ComfortZone//Sensai//PIXI//Sisley//Synchroline

2 kommentarer
    1. Jeg foreslår kjole mandag. Jeg har jo fast kjolefredag. Du kan kjøre kjole -mandag. Siden det festlige konseptet blåmandag har ferie 😂Sikker på mange ville synes det var gøy å se deg med kjole hver mandag, og konemor har sikkert noen kjoler 😏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg