Jeg tester Barebells Ice Cream Sticks Raspberry Licorice!!!

Reklame | Gymgrossisten og Jotex

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Jeg hadde egentlig ikke noe særlig å blogge om i dag heller, så da er det bare en ting å gjøre, og det er å ha en kåring av et eller annet, eller kjøre en test av noe. Og jeg gjør det siste. Jeg skal finne noe å teste.  Det er greit å teste noe man kan spise, fortrinnsvis noe godt, så da gjør jeg det i dag, og vipps, så blir det et blogginnlegg i dag også!

Jeg skal teste is.  Det har jeg gjort før, og det kan du lese mer om her, og i dag blir det mer is; og det blir skikkelig spennende is, en is jeg aldri har smakt før.  Jeg skal smake på Barebells Ice Cream Sticks Raspberry Licorice.

Flott og spennende innpakning. Jeg får umiddelbart lyst til å rive av papiret og ta nærmere i øyesyn hva som måtte skjule seg der når papiret er borte…

Og det som kommer frem når papiret er borte er denne spennende isen. Protein-is uten sukker med smak av bringebær og lakristrekk. Det er på tide å smake på herligheten…jeg gjør meg klar!!!!

Jeg har aldri smakt på bedre is uten sukker. Nydelig konsistens og smak! Jeg elsker den gode, litt søte bringebær-isen og det litt salte lakristrekket. En perfekt kombinasjon!  Så skal terningen kastes – dommen skal falle!  Det må bli terningkast 6, ingen tvil;)

Vil du ha en god is uten sukker, kan jeg anbefale denne isen. Kjempegode greier!  Men langt navn på isen – skriv navnet på isen ned, så har du en sjanse til å huske hva den heter:)  Ja, så har jeg altså fått skriblet ned noe, jeg har fått spise is, og jeg har fått til å lage et blogginnlegg i dag også.  Jeg vil kalle det for en bra dag!  Lag deg en god dag du også, om du spiser is eller ej.  Hyggelig at du er på besøk på bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

MOSH taklampe Black mdf / metall//HULTSFRED//EMMY//BARATTI//ELVIS//TENHULT

 

2 kommentarer
    1. Jeg har smakt en mer “vanlig” en av dette slaget. Karamell eller noe. Men nå fikk jeg lyst på denne 🙂 Skal prøves helt klart. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg