Jeg tester den nye Linnea Myhre-brusen!!!

Reklame | Iviskin, Neatsvor og Nordiska Galleriet

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

I dag skal det handle om brus i allansverden.  Brus er godt!  Og det er det ikke bare jeg som synes.  Mange liker brus, også influenser og brusblogger Linnea Myhre.  Ja, det skulle da vel også bare mangle.  Er man brusblogger, så er det vel helt naturlig at man faktisk liker brus.  Det blir jo på samme måte som at hvis man er robotstøvsuger-blogger eller hårfjerner-blogger, så forguder man jo disse produktene og kan knapt klare seg uten dem.  Og man kan i alle fall ikke skrive et blogginnlegg uten å nevne hvor utrolig bra produktene er, både Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3, og at man nå kan få kjøpt disse produktene med 15% rabatt hvis man oppgir rabattkoden AK15 inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Men nok om disse kvalitetsproduktene som fjerner alt rusk og rask fra gulvet, eller fjerner uønsket hårvekst skånsomt og helt smertefritt.  Det skal handle om brus i dag, sånn Linnea Myhre-brus!  For Linnea Myhre samarbeider med Ringnes om utvikling av nye brus-smaker, og siste solo-smak ut er Solo super tropisk, selvsagt uten sukker så man ikke blir tjukk og feit av å drikke brusen, med med smak av ananas og grapefrukt….

Bloggerfruen kom hjem en dag med et sånt brett med masse Solo super tropisk og antok da på forhånd at dette skulle være noe vi ville like, ettersom hun hadde sikret seg et helt brett.  Og som prominent toppblogger uten så veldig mye spennende å blogge om var jeg ikke sen om å hente meg en boks for å teste denne så jeg kunne lage et blogginnlegg om Solo super tropisk, da selvsagt i lag med reklamen for denne robotstøvsugeren og denne hårfjerneren, som faktisk begge er testvinnere, og tenk at Neatsvor X600 Pro er faktisk best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Det er jammen ikke verst.  Og ikke nok med det!!!  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og den er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Fytterakkern for noen kvalitetsdingser altså.  Over til brusen!  Hvordan smaker så egentlig solo med ananas og grapefrukt.  Jeg var skeptisk på forhånd.  Ananas-smak på brus!!!  Jeg vet ikke helt.  Eller jeg vet at jeg tenker det høres ikke helt bra ut.  Grapefrukt!!!  Ikke en frukt jeg har noe spesielt forhold til i grunnen.  Men jeg vet at jeg har aldri helt savnet en grapefrukt-brus.  Ja, jeg var meget skeptisk i det jeg åpnet en boks Solo super tropisk!!!

Men man skal gi ting en sjanse…..så jeg smaker….

Og jeg blir meget overrasket i det Solo super tropisk treffer tunga!  For dette liker tunga, og det sånn til de grader også.  Og jeg er faktisk enig med tunga, som jeg som oftest er.  Jo, dette er godt.  Jeg liker faktisk Solo super tropisk.  Jeg tror ikke ananas-brus eller grapefrukt-brus hadde slått helt til, men disse to smakene i kombinasjon er helt magiske.  Nydelig smak!  Smakene balanserer hverandre perfekt, den søte ananasen mot den sure grapefrukten.  Jeg kan ikke gjøre annet å enn å gi Solo super tropisk terningkast 6.  Kjempegod brus!  

Da var vi altså enig Linnea Myhre og jeg om at Solo super tropisk er en kjempegod brus.  Og da gjør jeg som vi avtalte at jeg anbefaler brusen til alle som liker god brus, og jeg sender deg Linnea vippsnummeret mitt som er 90975185.  

Ha en fin dag alle sammen!  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Smeg Kaffebrygger Svart er en moderne brygger som ser ut som den klassiske retroserien med 50-tallsstil fra Smeg. Kaffebryggeren er ikke bare vakker å se på, men tilbyr også den nyeste teknologien som lar deg slappe av og nyte en velsmakende kopp kaffe i de travleste øyeblikkene. Takket være de fire alternativene kan du enkelt velge mellom å brygge en eller flere kopper avhengig av situasjonen. Glasskannen kan holde opptil 10 kopper som kan holdes varme i opptil 20 minutter. Smeg Kaffebrygger Svart er laget av rustfritt stål og er utstyrt med en vanntank som rommer 1,4 liter. Den er utstyrt med en aromainnstillingsknapp, fra intens til delikat, og et LED-digitalt display og klokke. I tillegg har den en tidtaker med automatisk startfunksjon for å stille inn tiden slik at maskinen slås på automatisk, med utmerkede resultater for alle krav. Smeg Kaffemaskin er tilgjengelig i syv forskjellige farger.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg