Jeg tester vitaminbjørner med smak av fruktpunch

Reklame | CURLI. Iviskin og Neatsvor

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3.  Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

I dag skal det handle om vitaminer og sånt i allansverden.  For det er bra for kroppen å ta vitaminer, både for vanlige mennesker og også for prominente bloggere og influensere.  Og vitaminer kan man få i seg på masse ulike måter, men jeg skal se nærmere på vitaminbjørner med smak av fruktpunch.  Bloggerfruen har snakket varmt om disse en god stund her hjemme, at de er bra for kroppen, men at de også smaker skikkelig godt, og som prominent toppblogger ble jeg litt nysgjerrig på disse vitaminbjørnene ettersom de smaker fruktpunch som vel egentlig er noe av samme smaken som i champagnebrus, og alt som handler om champagne og sånn, ja, og så kanapeer og røde løpere da, det er jo sånne ting som hører med til blogger-og influenserlivsstilen, i alle fall for oss litt mer sånn prominente bloggere og influensere, så jeg måtte bare sjekke ut disse champagnebjørnene litt nærmere, rett og slett smake på den og teste hvor gode de egentlig er.  Så kanskje jeg en gang når jeg går på rød løper tar meg en kanape og en vitaminbjørn med fruktpunch istedenfor et glass champage.  Ja, da må jeg i alle fall finne ut om de er gode disse champagnebjørnene…..

Men før jeg smaker, først litt fakta om vitaminbjørnene.  En sånn bjørn er et sammensatt multivitamin for hele familien, uten sukker, og en bjørn inneholder masse rart, vitaminene A, D3, E, C, niacin, B6, folsyre, B12 og biotin.  Og alt dette er sikkert vel og bra for kroppen.  En boks inneholder forresten 60 bjørner, men en slik boks skal man ikke tømme i et jafs, så langt derifra.  Dette er ikke godteri.  Det er vitaminer, og er man voksen kan man spise to bjørner om dagen, mens barn under 11 år får nøye seg med en.  Det høres i utgangspunktet fornuftig ut, for hvis de er så gode som bloggerfruen har antydet er det jo perfekt at far i huset får spise flere slike deilige vitaminbjørner enn barna.

Så over til selve smaken.  Hvor gode er så en sånn champagnebjørn?  Jeg finner frem mine daglige dose, og det blir to ettersom jeg er over 11 år.

Ved første øyekast oppdager man jo at champagnebjørnene ligner veldig på gullbjørnene til Haribo, og det i seg selv skaper jo forventninger om at champagnebjørnene bør være gode ettersom Haribos gullbjørner er ganske så velsmakende.  Så mye mer om den saken er det vel ikke å si.

Inn i munnen sender jeg så en champagnebjørn.  Wow!!  Den er god!!!!  Nam, nam!!  Den er faktisk kjempegod.  Jeg kjenner den deilige friske fruktpunch-smaken.  Herlig!  Er dette virkelig vitaminer?  Det smaker nesten for godt til å være sant.  Men det er det.  Det er sant.  Jeg tar min andre champagnebjørn.  Den er like god som den første.  Wow, så god den er!!  Nam, nam!!  Det er nesten så jeg blir litt ilter over at man kun kan spise to om dagen, og jeg synes nesten litt synd på de under 11 år som bare kan spise en.  Jo da, men da har man jo noe å glede seg over til i morgen, for da er det tid for å ta to nye champagnebjørner.  Hva skal jeg så gi i terningkast til vitaminbjørner med smak av fruktpunch?  Det er enkelt!  Terningkast 6.  Vitaminbjørnene er kjempegode, og så er det jo også bra for kroppen.  Vinn-vinn situasjon på alle mulige måter egentlig.  Og så har man jo noe å glede seg til hver dag, å spise de to daglige vitaminbjørnene.  Hurra for disse supre champagnebjørnene!!!!!

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Snart utsolgt!!!  CURLI AeroFlow!!!!  Damene og langhårete lasaroner går mann av huset for å sikre seg et eksemplar av den beste og kraftigste og mest proffe hårføneren på markedet på supertilbud.  Få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow i tillegg til rabatten på tusen kroner som allerede er gitt – bruk rabattkoden Allan10 og gjør et hårføner-kupp i dag før det er for sent!!!  Hårføner-butikken finner du her.

Fantastisk august-tilbud!  Få fantastisk august-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Og vet dere hva?  Hadde jeg hatt en elskerinne eller flere, hvilket jeg ikke har, så skulle de jammen fått hver sin Iviskin er et skikkelig bra kvalitetsprodukt som damene liker!!  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

2 kommentarer

    1. Nå kommer du til å rase oppover bloggtopplista. Husker Isabell Raad (eller var det Sophie Elise?) spiste sånne gelebjørner for å bli brun. Mulig en annen type, men de var og fulle av vitaminer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg