Jeg vandrer opp til Komsatoppen!

Reklame | CURLI, Iviskin og Neatsvor

Fantastiske tilbud i dag!!  15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3 – bruk rabattkoden AK15.  10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow – bruk rabattkoden Allan10.

I dagens innlegg i allansverden skal jeg ut og vandre og gå.  Jeg skal ut på tur altså.  Ikke sånn kjempelang tur, men sånn passe langt for en liten ettermiddagstur eller noe sånt.  Har dere hørt om Komsatoppen?  Det er Komsatoppen det skal handle om i allansverden i dag.  Det er en fin liten topptur, flotte omgivelser og natur, fin utsikt.  Er dere klare til å bli med?  Ja, selvsagt er dere det.  Det blir tur til Komsatoppen.  Kom igjen da:)

For å komme seg til Komsatoppen, er det en ting man må gjøre aller først, og det er å komme seg til Alta, for det er der Komsatoppen ligger.  Komsatoppen kan ses fra der nede i Altabyen både her og der, også fra her hvor dette bildet er tatt.  Det er Komsatoppen vi ser der oppe og bak ved den store lange masta på bildet over:)

Komsatoppen ligger faktisk ganske så sentralt der i Altabyen.  Vi kom oss til Alta ved hjelp av bobilen Bob.  Bobilen Bob har en dyktig sjåfør så det gikk helt fint å komme seg til Alta:)

Den dyktige sjåføren manøvrerte bobilen Bob til en parkeringsplass rett vest for Komsa skole.  Vi tok av fra Bossekoppveien 150 meter fra Komsa skole og kjørte så mot tilfluktsrommet…

Og hvis man setter fra seg bobilen Bob der i området, så finner man raskt en løype opp til Komsatoppen.  Jeg erfarte at det var mange løyper og stier, men man ser liksom Komsatoppen der oppe og hvor man skal, så det er sikkert slik at flere løyper og stier fører opp til Komsatoppen vil jeg tro.

Jeg fant nå en sti.  Det var sånn jevn stigning hele veien.  Var en del berg på vei oppover, og hvis det har regnet og er vått, så kan det nok bli glatt enkelte steder, men været viste fra sin beste side da jeg vandret oppover, med en passe porsjon med freidig mot:)

Etter en 30-40 minutter nærmet jeg meg toppen, og da jeg gikk jeg ikke spesielt fort – rolig gange, lett jogg.

Så nådde jeg omsider toppen!  Komsatoppen ligger 213 meter over havet.  Her i området er det forresten funnet gjenstander fra eldre steinalder og skikkelig gamle dager, blant annet små redskaper og bergmaleri på en fjellvegg.  Jeg fant imidlertid ikke noe mer sånne gamle saker på min tur oppover mot Komsatoppen.

Kjempefin utsikt fra Komsatoppen over Alta by og Altafjorden.

Flott å ta en tur opp til Komsatoppen hvis man er i Alta.  Anbefales:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om friluftsliv:  https://allansverden.no/page-10/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Bruk rabattkoden Allan10 og få 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFLow.  Denne koster til vanlig 3.500 kroner, men  er nå på tilbud til kun 2.490, og med rabattkoden Allan10 som gir ytterligere 10% rabatt, så koster den bare bittelittegranne mer enn et par tusenlapper.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om CURLI AeroFlow her eller der.  CURLI AeroFLow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no.  Nr. 2 på disse testene er sagnomsuste Dyson Supersonic som koster det dobbelte!!

Sliter du med uønsket hårvekst?  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Hvordan få ren og pen bolig?  Skaff deg robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Den fikser mens du kan sitte i godstolen og slappe av.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

 

2 kommentarer
    1. Ser ut som en grei tur til en flott topp. Likevel tror jeg aldri jeg vil gå til Komsatoppen hvis jeg en eller annen gang skulle forville meg til Alta. Har lest masse om den toppen på blogg før. Da hørtes det mer ut som en ekspedisjon man risikerte livet for å gjennomføre, men nok om det. Jeg har liksom ikke noe behov for å møte den bloggeren på en øde fjellsti.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg