Jeg vet ikke helt hva jeg skal blogge om i dag!

Reklame | Gymgrossisten

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Det kommer en dag i en bloggers liv at man rett og slett ikke har noe å blogge om.  Og i dag er en slik dag.  Det er en kald januardag, en hverdag, ikke mye spesielt som skjer eller kommer til å skje, vil jeg tro, og hva i himmelens navn skal man da finne på å blogge om.  Jeg kunne selvsagt blogge om ingenting, og det har jeg jo gjort tidligere når jeg ikke har hatt noenting å blogge om, som i dag, men det tar seg vel ikke helt bra ut i lengden for en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no og drive på å blogge om absolutt ingenting.  Så hva skal jeg da blogge om?  Jeg vet rett og slett ikke!  Jeg har ikke peiling, aner ikke!   Og når man rett og slett ikke vet hva man skal blogge om, kan det da bli noe blogginnlegg?  Neppe.  Samtidig har jeg nå brukt såpass mange ord på fortelle at jeg ikke vet hva jeg skal blogge om, slik at lengden på dette fjaseriet begynner å likne på et blogginnlegg faktisk, i form av antall bokstaver og ord som nå er brukt.  Så kanskje er jeg i mål!  Kanskje har jeg funnet noe å blogge om likevel, altså at jeg faktisk er i ferd med å lage et blogginnlegg om at jeg ikke vet hva jeg skal blogge om.  Det kan se slik ut.  Jeg begynner faktisk å bli sånn ganske fornøyd med lengden på dette fjaseriet.  Jeg tror faktisk at jeg bare gir meg der.  Hva om jeg nå hiver inn et bilde, så tror jeg faktisk at jeg er i mål….

Jeg ser at jeg er litt ustødig på bildet, sliter litt med balansen. Men det skyldes jo som dere ser ikke annet enn at jeg har skøyter på beina, og da må man være varsom slik at man ikke faller og brekker lårhalsen.  Jeg håper inderlig at jeg har funnet på noe å blogge om til i morgen.  Jeg kan vel ikke fortsette flere dager med å blogge om at jeg rett og slett ikke vet hva jeg skal blogge om.  Eller kan jeg det?  Selvsagt kan jeg ikke det!  Jeg må klare å tenke ut noe jeg kan blogge om i morgen, et eller annet.  Jeg krysser fingrene og håper jeg klarer det!

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake i morgen.  Forhåpentligvis har jeg da funnet et eller annet jeg kan blogge om.

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.  Jeg vil tro at folk kommer til å melde seg inn i hopetall etter dagens innlegg: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg