Julehousetour på Månetoppen

Reklame | Neatsvor og Iviskin

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

I dag skjer det ikke så mye spennende saker og ting i allansverden.  Det er jul og det er stille dager.  Ikke mye som skjer.  Vi forbereder oss etterhvert på å dra opp til Månetoppen for å feire romjul og nyttår der oppe, noe vi har gjort før også, og noe som du kan lese mer om her.  Så hva i himmelens navn skulle jeg da finne på å skrive om på bloggen min i dag?  Jeg kunne ha blogget om ingenting, eller noe rent fjas.  Det kan passe å blogge om slik saker og ting når man har ingenting å blogge om i grunnen, men jeg skal imidlertid blogge om noe helt annet i dag.  Det blir faktisk noe skikkelig spennende likevel, når jeg får tenkt meg om.  Jeg kan jo ta dere med på julehousetour til Månetoppen.  Og hvis dere ikke hva det er, så kan jeg fortelle at house tour er noe vi bloggere gjerne gjør, filmer eller legger ut masse bilder av boligen på bloggen for å skryte hvor fint vi har det, og en julehousetour blir da en house tour til en julepyntet bolig, i dette tilfelle en julepyntet Penthouse Månetoppen 38D.  Gjør dere klar for julehousetour til Månetoppen.  Nå skal jeg skryte av hvor fint jeg har pyntet til jul der oppe.  Bli med opp da vel.  Vi skal opp til toppen der oppe til høyre.  Dere ser vel julestjerna der oppe i vinduet.  Det er dit vi skal.  Det er ikke heis.  Vi må ta trappene.  Greit med litt trim i jula.  

Velkommen inn!  Juletreet er selvsagt pyntet.

Og ellers er det litt sånn julepynt rundt omkring…

Ja, som dere ser så driver robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og kjører rundt inne i stua, så det blir skinnende rent på gulv og matter.  Du får forresten 15% rabatt hvis du kjøper Neatsvor X600 Pro og oppgir rabattkoden AK15 når du bestiller i Neatsvor-butikken.  

Ikke sååå mye julepynt på Penthouse Månetoppen i grunnen så vi får ta bilde og vise alt det som er…

Snømannen er stappfull av godterier og søtsaker og forresten, om det da ikke er spist opp…. 

Dett var dett i grunnen og mere var det ikke……bortsett fra på do…….står noen nisser der og synger og traller litt.  Klikk her for å se de beste og de verste julesangene:)

Da håper jeg at dere har kost dere på julehousetour på Månetoppen.  Mere var det ikke å se.  Men jeg fikk da vist frem noe julestæsj og sånt og skrytt litt av hvor fint jeg har det, så da da må jeg si meg fornøyd med dagens julehousetour:)

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg