Kan man blogge om ingenting to dager på rad?

Reklame | Gymgrossisten og Bubbleroom

Gorilla Wear//ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL

Kan man drive og blogge om absolutt ingenting, og kan man gjøre det to dager på rad?  Kan man gjøre det tre dager på rad?  Fire dager?  Kan man gjøre det til en fast greie?  Skal man lykkes som blogger, få høye besøkstall og få reklameavtaler, bør man skille seg ut fra mengden har jeg hørt.  Og det er mange bloggere som blogger om mat, mange som blogger om reiser, mange som blogger om strikking, noen som vrenger sjela og blogger om hva de føler, men det er vel ingen som ærlig proklamerer at de faktisk ikke har noe å blogge om, og som likevel blogger i vei, om ingenting.  Så hvorfor ikke?  Jeg smeller til og blogger om ingenting, for andre dag på rad.

Ingenting annet enn laminaten på gulvet på loftstua

Jeg vet ikke om det blir så lange innlegg når man blogger om ingenting.  Men jo, jeg ser jo nå at jeg allerede har fått skriblet ned en god del tegn, bokstaver og ord, og det er jo ikke verst, når jeg tross alt blogger om ingenting.  Jeg er dog litt spent nå på hvordan besøkstallene for allansverden vil bli i morgen, etter at jeg to dager på rad har blogget om ingenting.  Besøkstallene har ikke vært helt topp i den siste tiden, og jeg vil jo anta at det nå kan bli enda verre?  Og hvor ille kan det bli?  Kan man ende opp i null besøk til slutt.  Det kunne jo nesten vært litt fascinerende å prøve å finne ut.  Blir jeg en anti-blogger som prøver å blogge for å kvitte meg med alle lesere, skiller jeg meg jo også ut, og kanskje besøkstallene da igjen tar seg opp, på en rar uforståelig måte.  Det er aldri godt å vite.  Jeg har ikke så mye annet å blogge om, så jeg kan vel likesågodt teste ut.  Jeg blogger altså om ingenting også i dag.

Det var alt for i dag!  Har hodet funnet på noe å blogge om til i morgen?  Vi får se.  Jeg håper jo det, men man kan vel aldri vite.  Man kan vel ikke tillate seg å blogge om ingenting, for tredje dag på rad, eller kan man det?  Ses vi morgen?  Ha en fin dag:)

Hvis du liker å lese blogginnlegg om ingenting, kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden og få varsel hver gang Allan blogger om ingenting som helst:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

Bubbleroom Occasion//Bubbleroom Occasion//JDY//JDY

10 kommentarer
    1. Her har frodith helt rett👍Det var mye refleksjon i det innlegget ditt. Langt fra ingenting🙂Lag deg en fin dag!

    2. Jeg hadde to innlegg i går hvor jeg blogget om ingenting. Husker jeg gjorde det en gang i fjor også, la ut et helt svart bilde uten et ord. Leserne ble helt ville!

      1. For en kjempeide! Et svart bilde uten et eneste ord! Å blogge om ingenting kan fort bli noe likevel, men et ensfaget bilde uten et ord, det må vel være ingenting med stor I. Den ideen skal jeg lagre:)

      1. Etter to dager med blogging om ingenting så er det ingen merkbar nedgang i besøkstallene mine, som vel ikke er så høye sånn sett. Men det forteller kanskje mest om kvaliteten på de ordinære innleggene mine når det blir omtrent samme besøkstall når jeg blogger om ingenting hehe

    3. Bunny Trash sitt innlegg i fjor, med bare et svart bilde nærmer seg mer INGENTING. Men selv det er NOE. En farge. (selv om det også diskuteres) Folk forbinder noe med fargen, og lager sine egne “innlegg” osv. Ingenting er hvis det kanskje bare er overskriften ingenting. ELLER ikke et innlegg den dagen…? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg