Hvordan fjerne stilken på jordbærene uten å grise til bloggerfingrene?

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

Under Armour//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Kjenner du til jordbær-trikset?  Det er jammen ikke sikkert at du gjør, og om du gjør det, så er det sikkert gøy å høre om det en gang til vil jeg tro.  Jeg hadde nemlig ikke annet å blogge om i dag, enn jordbær-trikset, så da blir det det, og intet annet.  Jordbær er jo godt, man kan spise de slik de er, i skål med for eksempel melk eller fløte, eller så kan man jo lage syltetøy.

Men uansett hva man skal bruke jordbærene til, så må man jo få bort denne grønne stilken.  Og hvordan gjør man det?  Man kan selvsagt bruke fingrene og rive stilken av, men det er ganske kjedelig å bruke fingrene til slikt, grise dem ut og få klisj og rød farge på fingrene, spesielt hvis man er blogger og er litt opptatt av å ta vare på kroppen og dens vitale deler og organer og mindre vitale deler og organer, og det gjelder selvsagt spesielt for en blogger har vært på andreplass på topplista til blogg.no!  Ikke noe gøy å grise seg til.  Man skal jo bruke fingrene senere til å skrive blogginnlegg, så da er det jo dumt å ha røde jordbær-fingre.  Man kan selvsagt bruke en kniv og kutte av denne grønne stilken, men så finnes det enda en måte å få bort stilken på, selve jordbær-trikset. Og det er like enkelt som det er genialt.  Man tar et slikt metallsugerør, som jo er svært miljøvennlige, og som man blant annet får kjøpt på Søstrene Grene der vi har kjøpt dem, og så gjør man følgende:

Stikk sugerøret gjennom jordbæret fra undersiden…..og stikk gjennom….og vipps så blir den grønn stilken fjernet.

Og dermed har man fått et jordbær uten stilk, som kan spises, bli til syltetøy, eller kanskje smoothie, eller noe annet rart.  Genialt?  Ja, jeg vet!

Jordbær-trikset er supert!  Og bloggerfingrene holder seg rene, og pene.  Og jeg er selvsagt påpasselig med å smøre hendene og resten av legemet inn med handkremer og lotioner både før og etter hvert måltid og når jeg legger meg og står opp.  Under finner du noen av mine favoritt-lotioner, fra “Blivakker”, og hvis du kjøper noen av disse, så kan du smøre hender og legeme inn med det samme som bloggeren som har vært helt oppe på andreplass på topplista til blogg.no.   Klikk og kjøp!

 

Meraki//Eleven Australia//Ecooking//Versace//Meraki//Ecooking

 

Ha en fin dag alle sammen!  Takk for at du besøker bloggen min:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg med smarte tips om litt av hvert:  https://allansverden.no/page-37/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg