Kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn!

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn!  Ja, det er blitt mai, og det er kjempefint.  Det går mot vår og sommer, med stormskritt.  Det kommer kanskje litt snø nå og da i mai her vi bor oppe i nord, men det er slikt vi er vant til, og vi vet at dette er eventuelt bare tinesnø som gjør at snøsmeltingen går enda raskere:)

Det er ikke alle som verdsetter en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, og det har aldri blitt lagt frem rød løper for meg når jeg handler på den lokale butikken, ej heller servert champagne og kanape på butikken, men faktisk er det noen som gjør litt stas på en høytflyvende blogger.  Og det er Nordea-banken!  For her om dagen fikk jeg nytt kredittkort i posten, et vakkert kredittkort i gull.  Slik kan jeg like.  Vi bloggere liker jo glitter og glamor, herunder også kredittkort i gull.  Herlig!  En flott gest av Nordea-banken altså!

I uka som kommer blir det masse spennende innlegg i allansverden for den som kommer på besøk til bloggen min.  Jeg vil presentere en enkel, men spennende oppskrift på en liten delikatesse.  Vi skal på bobiltur til utlandet, og så lakker og lir det og mot den internasjonale finalen i melodi grand prix, som er lørdag 14. mai, og jeg starter oppladningen til mgp-finalen med litt mgp-vorspiel denne uka, blant annet med å kåre tidenes aller beste mgp-låt gjennom absolutt alle tider – et enkelt valg!  Gled dere til en kjempefin uke i allansverden.  Husk å komme på bloggebesøk.  Det er selvsagt tilstrekkelig å bare klikke inn på bloggen, for da blir det registrert som sidevisning og slikt blir det bloggepenger av – dere trenger selvsagt ikke å lese dette alt dette tullet jeg skriver.  Det holder med et lite klikk, et lite klikk hver dag:)  Ha en fin første uke av mai-måned!

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg