Kommer bloggeren på Bardumartnan?

Reklame | Gymgrossisten og Røhnisch

Gorilla Wear//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Denne helga er det det Bardumartna’n, og da er det helt sikkert veldig mange som lurer på om bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no vil dukke opp på martnan og kaste glans over arrangementet.  Det er jo første gang på tre år at Bardumartna’n arrangeres, da på grunn av corona, men nå er martna’n på Setermoen i Bardu kommune tilbake igjen.  Og jeg kan komme med et gledelig budskap til arrangøren og til alle utstillere og besøkende.  Jeg kommer til å besøke martna’n.  Det vil også bloggerkone gjøre, og faktisk også bloggerbarna.  Det kommer til å bli en fantastisk martna:)  Kom til Bardu i helga!

Bilde av programmet hentet fra facebook-gruppa til Bardumartna’n

Det er mye spennende som skjer under Bardumartnan.  Mannekengoppvisningen fanget jo selvsagt umiddelbart min interesse.  Jeg går ut fra at det vil være en rød løper på mannekengoppvisning.  Jeg tror jeg kommer til å kjenne min besøkelsestid, hvis jeg får tid da vel og merke.  Starter jo litt tidlig på fredag, og jeg må jo komme meg hjem fra jobb, spise middag, gå tur med Picasso Kristensen, snakke med Felix Askeladden, sjekke besøkstallet på bloggen og ordne litt sånn småting, men jeg håper jeg rekker.   Håper da selvsagt det kan vises frem noen skikkelig dyre merkeklær slik at jeg kan bli fristet til å dra bloggerkortet.

Ser det skal være quiz på fredag kveld.  Det er gøy, og jeg pleier å vinne slike kunnskapskonkurranser når jeg deltar.  Jeg har jo ikke vært nr. 8 på topplista til blogg.no for ingenting!!  Vant skikkelig fin premie på kahoot for foreldre på klasseavslutning til ett av bloggerbarna i vår, og fikk en sånn diger sjokolade som en kan være heldig å vinne på tivoli, og gledet meg til å slappe av og se litt på tv om kvelden og “kjøre” i meg sjokolade, og inni den store eska var det bare en liten snickers.  Ungene som arrangerte kahooten hadde selvsagt fjernet mesteparten av sjokoladen, og kan jo vare spekulere hva de hadde gjort med resten, og så bare lagt inn en liten sjokolade til den store vinneren av kahoot’en.  Så skal jeg delta på quiz i kveld bør det være bra premier, som gjør at en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no kan bli fornøyd etter at han har vunnet:)

 

Ser det skal være pubkveld fredag kveld og fest i teltet lørdag kveld.  Deltar en prominent blogger på pubkveld i lag med masse helt vanlige, alminnelige, ordinære mennesker, eller på fest i et telt?  Nei, det kan jeg faktisk ikke se helt for meg.  Såfremt ikke Sophie Elise eller Jan Thomas eller noen andre prominente personer kommer og drar meg med ut, så tenker jeg at dette er ikke helt min greie:)

Jeg skal i alle fall ta meg en runde i salgsbodene på leting etter heksehyl og spekepølse.  Slike ting må man jo ha når man skal på Bardumartna’n.

Så får jeg se om jeg kan finne noe annet spennende også.  Det gjør jeg helt sikkert:)  Ta deg gjerne en tur på Bardumartna’n i helga hvis du er i området.  Det er et flott arrangement!  Og om ikke alt passer helt for en prominent blogger, så er det meste midt i blinken for folk flest!  Og jeg vil også være der innimellom for å kaste glans over arrangementet, og det vil også konemor og bloggerbarna:)

Håper dere alle får en god helg!  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch//Rohnisch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg