Noen ganger er det ålreit….å gå på butikken!

Reklame | Gymgrossisten og Bli Vakker

ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL//Gorilla Wear

Det er onsdag, og vi er allerede kommet midt i uka.  Lillelørdag allerede altså!  Skal tror hva dere skal ha til middag i dag?  Jeg vet nå hva jeg skal ha til middag.  Dere kan jo lure på hva det kan være for noe slags rart!  Jeg var forresten på butikken i går kveld, og det tror jeg faktisk at jeg må fortelle dere litt mer om, for det hendte noe helt aldeles fantastisk da jeg var på Coop’en i går og handlet.  Nei, det var ikke butikksjefen som fikk øye på meg, og som dermed kunne bli helt starstruck over at en blogger som har vært helt oppe på 8. plass på topplista til blogg.no var og handlet på nettopp hans butikk, og som dermed ville sponse meg med gratis maiskaker et helt år hvis jeg bare ville fortsette å handle på Coop’en.  Butikksjefen fikk nemlig aldri øye på meg, og jeg så aldri noe til butikksjefen, så ble ingen sponsing, denne gangen!  Nei, jeg tenker på noe helt annet, noe enda mer fantastisk, for mens jeg sprader rundt i butikken får jeg plutselig øye på en handlevogn med masse potetgull-poser oppi, og så får jeg øye på det….prisen……kr. 1 pr. pose.

Det er ikke ofte slike fantastiske ting skjer en helt vanlig tirsdag inne på en coop-butikk i Bardu, men det gjorde det altså i dag, potetgull til kr. 1 pr. pose, og i tillegg Sørlandschips med spansk paprika. Riktignok var datostemplinga gått ut på potetgullet, men jeg tviler nå på at potetgullet er muglet av den grunn.  Tipper det er godt spiselig, og vel så det, til og med for en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  Jeg skal teste ut en pose en kveld.  Jeg kjøpte forresten 6 poser.  Det holder nok en stund.  6 kroner for 6 poser potetgull.  Dagens kupp!!!  Jeg angrer vel på at jeg ikke kjøpte flere, men gjort er gjort og spist er spist.

Anbefaler forresten alle herremenn og damer å kjøpe seg en ansiktsmaske eller to av de som dere ser på reklamen under.  Her er fine dufter av kaffe, aprikos, karamell og bronse.  Bare å velge!  Kjempedeilig og avslappende.  Klikk og kjøp!  Ha en fin dag:)

Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons//Four Reasons

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg