Nu går alt sånn bittelittegranne bedre!

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.

Kjære blogglesere!  Det er mandag igjen, blåmandag, og huff og huff og stønn og stønn, og det er sikkert på sin plass å syte og klage og surke i dag, som seg hør og bør når det tross alt er blåmandag.  Og det har vært veldig tunge blåmandager i det siste;(  Jeg føler dog nu at ting går om ikke så meget bedre, så i alle fall litt bedre.  Januar og begynnelsen på februar har vært en tung og trist periode med mye jobbdager, ingen rød-dager, blåmandager på rad og rekke, og jeg har jo vært såpass deprimert av hele greia at jeg har faktisk vært for nedbrutt til å klare å blogge enkelte dager.  Det er det nå slutt på! Jeg ser lys i horisonten.  Joda, sola er tilbake også her oppe i dette kalde isødet som kalles Nord-Norge, men hva som enda bedre måtte være er selvsagt at det lakker og lir mot vinterferie og det lakker og lir mot påske og så lakker og lir det mot mai med fridager og helligdader og så lakker og lir det mot sommerferie med gladmandager rad og rekke.  Og det betyr at jeg her bestemt meg for slutte være så deprimert og nedbrutt at jeg ikke skal klare å lire av meg et eller annet fjas på denne bloggen.  Så nå blir det fjas og møl, hver eneste bidige dag.  Jeg tenker mange er lettet og glad nå:)

20190309_131833

Det er vel et aldri så lite gledesbudskap på en blåmandag.  Det sømmer seg kanskje dårlig, men like fullt.  Jeg tar sjansen og overleverer dette gledesbudskapet i dag mandag 19. februar, på en blåmandag.  Blogginnlegg hver eneste dag fremover i allansverden igjen!!!  I alle fall denne uka da, ettersom vi teller ned til vinterferie!  Er ikke det fantastiske nyheter da?  Jo, det er det selvsagt selv om nyhetene kommer på et usedvanlig forkjært tidspunkt, blåmandag og alt i dag.  Jeg kan imidlertid love at det skal ikke bli noen vane eller uvane og overlevere gledesbudskap på en blåmandag, og er det noe hyggelig jeg skal viderebringe, så skal jeg passe på at jeg gjør det på en av ukas seks andre dager, og ikke på blåmandagen.

Javel så ble dette en litt annerledes og rar blåmandag i dag, med gledesbudskap.  Ja, ja, sånn går nå dagene.  Det er forresten ikke blåmandag neste uke.  Det er gladmandag – vinterferie neste uke.  Livet er i ferd med å begynne å leke igjen. Men det er neste mandag, og ikke mer fokus på glede og hygge nå for i dag.  Nå får det jammen være nok.  Men da ses vi hver eneste bidige dag i allansverden igjen denne uka.  Nå ble dere vel glade som får mulighet til å lese fjaset mitt hver dag i uka som kommer:)  Tjohei!!!

Håper dere får en fin uke:)  Den blir jo fin når bare blåmandagen er overstått, og det er den jo i morgen:)  Takk for at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!  

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden: https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

Fantastisk februar-tilbud!  Få fantastisk februar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg