I dag er det ikke blåmandag – det er blåtirsdag!

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

GASP//Gorilla Wear//ICANIWILL//ICANIWILL

I dag er det ikke blåmandag – det er blåtirsdag!  Det er slutt på påskeferie og hygge og kos!  Det er tilbake til hverdag med jobb og denslags. Trist at påsken er slutt.  Påsken har vært strålende.  Vi har vært mye oppe på skileiligheta vår på Månetoppen i Målselv Fjellandsby i påsken og hatt det helt fantastisk flott på alle mulige måter.  Men nå skal vi se fremover mot vår og sommer, og jeg skal forhåpentligvis se frem mot litt bedre besøkstall for bloggen min, for det er bare å innse at folk gjør andre ting i påsken enn å lese blogg, dessverre, i alle fall har de lest andre blogger enn min, og det er jo umåtelig trist.  Håper besøkstallene tar seg opp, og at folk skjerper seg og leser blogg igjen, i alle fall allansverden, ellers så frykter jeg at allansverden vil gå den stille død i møte, og da vil det jo være slutt på reklamepenger og drømmen om det gode liv med champagne og kanapeer og røde løpere.  Jeg blogger og drømmer videre, litt til:)

Har gått veldig trått for Bardus egen bloggekonge i påsken;(

Jeg er imidlertid svært godt fornøyd med min influenser-kraft for tiden.  På lørdag anmeldte jeg låtene og joikene i Sami Grand Prix, og den anmeldelsen kan du forresten lese her.  Jeg gav en klar anbefaling til folket å stemme på Jørgen Stenberg i kategorien joik, og Ingá-Máret Gaup-Juuso i sangkategorien, og folket fulgte mine råd til fulle og stemte frem disse to som vinnere av Sami Grand Prix.  Gøy å kunne hjelpe folket slik at rette vinnere kunne kåres!

Ny uke og nye muligheter!  Lørdag 23. april skjer det ting i allansverden.  Jeg tror ikke jeg kan røpe for mye ennå.  Jeg vil jo gjerne at dere skal klikke dere inn på bloggen denne dagen, så da vil det være dumt å si for mye om det nå.  Men det blir kake, det blir fest, det blir ikke bare kake, men også annet, og noe må vi også ha å slukke tørsten med.  Følg med!

Så skal det handle om mat i uka som kommer.  Jeg skal dele med dere spennende oppskrifter på noe godt dere kan lage dere når dere får lyst på noe godt spise.  Og så skal vi gå litt på shopping – jeg skal vise dere fem smarte ting som alle bør skaffe seg, og det kan gjøres her inne på allansverden med et par klikk bare.  Enkelt og greit – helt aldeles genialt:)  Og en ting til må jeg nevne.  Dere skal få tips om en fantastisk flott fjelltur, noe virkelig spektakulært.  Den fjellturen bør dere ta til sommeren!

Jeg håper dere alle får en fin uke fremover:)  Hyggelig om dere kommer innom allansverden en gang iblant, helst hver dag, og klikker på reklamen, og kjøper et eller annet som jeg får prosenter av hvis dere klikker på lenke og kjøper, gjerne noe dyrt – jo dyrere, desto bedre, for meg:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Benton//Four Reasons//Lumene//Makeup Revolution//Four Reasons//Makeup Revolution

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg