Skal det omsider bli slutt på disse blogginnleggene om ingenting?

Reklame | Gymgrossisten og Blivakker

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

Endelig!!!  Nå skal det bli slutt på disse blogginnleggene mine om ingen verdens ting som helst, som jeg har drevet og blogget om i tre dager nå.  Fra nå av skal det bli andre boller i allansverden.  Nå skal innleggene ha et innhold.  Det skal handle om noe, ikke bare om ingenting slik det har gjort de tre siste dagene.  I lengden kan man jo ikke drive på med å blogge om ingen verdens ting ting som helst whatsoever!  Et blogginnlegg må jo handle om noe, og det skal det nå gjøre.

Så neste uke kommer til å bli en kjempespennende uke i allansverden.  Hver dag vil det komme et nytt innlegg som kommer til å handle om et eller annet.  Er ikke det flott da?  Vi starter allerede i morgen.  Da er det blåmandag eller helvetesmandag, alt etter hvor jævlig mandagen føles etter ei deilig helg.  Jeg tror det blir helvetesmandag.  Jeg tenker vi bestemmer oss for helvetesmandag!  Da blir det nok det også!

Nå skal altså blogg-innleggene mine handle om noe annet enn ingen verdens ting som helst.  Nå skal det bli skikkelig innhold i allansverden igjen, og i uka som kommer blir det litt sånn forskjellig type innhold, men ingenting om ingenting, så det er sagt.  Det blir derimot et veldig spennende innlegg om pidestaller – blir en liten rundreise i pidestallenes verden, og det gleder jeg meg masse til.  Jeg liker pidestaller!  Det blir også noen innlegg om reising, herunder deling av reisetips og reisebrev og denslags.  Så skal jeg selv ut på en liten reise neste helg, hvis det da ikke blir endring i planene.  Det blir eventuelt med bil, ikke med kamel.  Det skal dere også få høre nærmere om, hvis det da blir tur.  Blir det ikke, kan det hende det blir ingenting!  Gled dere til en innholdsrik og spennende uke i allansverden!

Her kan du forresten melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Makeup Revolution//Makeup Revolution//Tree Hut//Wella Professionals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg