Smarte ting å ha med på ferie i sommer!

Reklame | Gymgrossisten og Lagerpriser

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//Gorilla Wear

Vi er inne i siste uka i mai, og det går ubønnørlig mot sommer!  Og det er ikke å forakte.  Det er faktisk egentlig rett og slett ganske deilig å vite at det snart er sommer i nord her vi bor!  Og det er ikke mye som slår sommer i nord, når det er fint vær vel og merke, lyst hele døgnet, de nydelige omgivelsene, fjellene, havet, den rene lufta!  Håper det blir fint vær her oppe i sommer ja:)  Da blir det bading også!!

Noen skal kanskje bort litt på ferie i sommer?  Jeg tenkte jeg skulle gi dere noen tips i dag om smarte ting å ha med seg på ferie.  Det blir litt forskjellige ting, smått og stort, men veldig lure og smarte ting som kan bidra til sette prikken over i’en når det gjelder å få en flott ferietur, enten ferieturen involverer fly, bobil, campingvogn, tog, sykkel, hytte, hoverboard, båt, telt eller hva det måtte være, og det er også smarte ting å ha også om en skal være hjemme:)

Krimo bærbært ildsted – et smidig og portabelt ildsted som du kan ta med deg når du vil ha et koselig bål når du er på eventyr. Stativet og nettet på Krimo bærbart ildsted er laget av rustfritt stål og kan enkelt foldes sammen.  Koster kr. 499 på lagerpriser, og du kan bestille ved å følge linken som åpner seg når du klikker på bildet under.  Har du litt pyroman-tendenser er dette virkelig tingen for deg:)

Krimo® bærbart ildsted

Krimo bærbar hengekøye med stativ – perfekt for bobiltur, campingturer, avslapping ved bassenget, ha hengende i bakgården eller hjemme.  Det følger med stativer laget av solid stålramme og er solid.  Blir også ganske liten sammenslått.  Koster kr. 599.-  Veldig smart greie:)

Krimo® bærbar hengekøye med stativ

Krimo varmebestandige grillhansker – myke og deilige hansker laget for håndtere varme ting med på kjøkkenet eller ved grillen, nå er det slutt på å brenne seg når man griller!  Koster kr. 249.-  Egentlig en genial greie!

Krimo® varmebestandige grillhansker

Outlag vanntett mobiletui – vanntett mobilveske som beskytter mobilen din under vann og som flyter på toppen i tilfelle du mister mobilen. Outlag® vanntett mobiletui er perfekt på sjøen, når du svømmer i basseng eller på sjøen.  Koster bare kr. 99.  Bloggere har vel gjerne litt dyrere telefoner, som faktisk tåler vann, slik som bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no, men for dere andre helt vanlige, ordinære, dødelige mennesker som kanskje har litt billigere telefoner som ikke tåler vann, er jo dette et perfekt produkt.  Klikk på bildelinken under og kjøp, gjerne flere så du har i bakhanda hvis mobiletuiet likevel ikke tåler vann og går i oppløsning:)

Outlag® vanntett mobiletui

Outlag hangekøye med myggnetting – bestselgende hengekøye fra Lagerpriser.no (Over 60 000 solgte) er perfekt for sommerens tur i skog og mark, eller i hagen. Koster bare kr. 199.-.  Jeg har en slik tilsvarende hengekøye selv, riktignok en langt dyrere utgave, og det har jeg jo god råd til siden jeg jo tjener gode penger på prosentene jeg får når folk går inn og kjøper disse rare produktene som jeg driver og anbefaler:)  Som den villmarkens sønn jeg ikke er, har jeg selvsagt ikke prøvd hengekøya mi, men den er fin å ha liggende i huset et sted, og tar ikke mye plass når den er rullet sammen, og det er den alltid.  Kjekt å ha:)

Outlag® hengekøye med myggnetting

Mye smarte ting ja.  Og det mener jeg faktisk for å være seriøs, for jeg kan jo ikke fremstå som useriøs når jeg skal prøve å lure dere til å kjøpe noe av dette slik at jeg selv kan få prosenter hvis dere klikker dere inn på bildet og følger linken.  Er egentlig veldig smarte ting å ha med seg på ferietur, eller ha hjemme i sommer!  Ha en fin dag alle sammen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg