Snart skal jeg begynne å se litt lysere på ting!

GASP//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Det er blåmandag igjen!  I et blåmandag-innlegg tidligere i januar gjorde jeg den generaltabbe å begynne innlegget med “God morgen”.  Og jeg innså ikke tabben før en annen prominent toppblogger bemerket at det er vel ikke helt på sin plass å kombinere ordene “god” og “morgen” på en blåmandag.  Selvsagt er det ikke det!  Man begynner jo da ikke et blåmandag-innlegg med å ønske sine blogglesere god morgen.  Det kan man gjøre andre dager – ikke på en blåmandag.  Men det er fort å gjøre feil.  Det er forsåvidt menneskelig å feile.  Vi er jo ikke perfekte, guddommelige vesener, i alle fall ikke dere helt vanlige, alminnelige mennesker, men som dere ser, kan selv en toppblogger gjøre feil.  Det er selvsagt ikke ofte jeg trår feil, snarere uhyre sjelden, men det er desto uansett viktig å lære av sine feil, for da utvikler dere dere som mennesker, og jeg som blogger, og vi blir enda bedre utgaver av oss selv, i den grad det er mulig for min egen del, prominent toppblogger som jeg jo er:)

OK!  Det betyr altså ingen flere god morgen-hilsener på blåmandagene fremover fra min side, snarere en konstatering av at nå er det blåmandag igjen, og så kanskje bittelitt nordnorsk bannskap for å illustrere hvor trist og leit det er at det er blåmandag igjen.  I dag blir det imidlertid ikke noe nordnorsk bannskap.  Jeg kunne ha surket og klaget og bannet over at den forbaskede blåmandagen er her igjen i dag, og det er laaaaaang arbeidsuke i vente, men jeg tenker jeg gjemmer det til en annen gang.  For nå ser jeg at jeg har klart å få ned ganske mange ord i dette blogginnlegget, slik at det faktisk kan nesten stå frem som et blogginnlegg, uten at jeg trenger å ta med så mange flere ord.  Så da får det holde med blåmandag-klaging for i dag.  Det blir mer neste gang, greit å spare på ordene:)

Som dere ser på bildet over har jeg aldri vært særlig begeistret for blåmandager.  Blåmandagen er lang, men det er også lys i tunnelen, for dagens blåmandag er faktisk siste blåmandag i januar.  Neste gang det er blåmandag er vi kommet til februar.  Det har blitt lysere ute, vi er kommet nærmere ferie og det er nesten så man kan se litt lysere på ting.  Og godt er det!  Hadde det imidlertid vært enda en blåmandag i januar i vente, tror jeg fort det kunne bikket over, for januar har virket uendelig lang, fylt opp med blåmandager og kalde, mørke dager, og det er ikke sikkert jeg hadde taklet en blåmandag til.  Hadde det vært enda en blåmandag i januar neste mandag, så frykter jeg det kunne blitt uendelig mye surking, garantert noe nordnorsk bannskap, og i alle fall ikke noen god morgen-hilsen i begynnelsen av innlegget.  Men det blir det altså ikke.  Det blir ikke uendelig mye surking og klaging og nordnorsk bannskap, for neste mandag er vi kommet til….februar!  Da skal jeg begynne å se litt lysere på ting.  Det blir faktisk litt fint.  Jeg gleder meg!  Men regn likevel ikke med å få noen god morgen-hilsen neste mandag.  Neste mandag er tross alt likevel blåmandag!

Håper morgendagen og resten av uke blir bra for dere alle, så får vi bare komme oss gjennom denne dagen.  Hyggelig at du besøker bloggen min.  Velkommen tilbake i morgen, da er ting noe bedre ja!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Her kan du lese flere triste blogginnlegg om blåmandager med surking og klaging og syting:  https://allansverden.no/page-48/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg