Dette er den første, og nå kommer gladmandagene på rekke og rad!!

Reklame | Iviskin, Neatsvor og CURLI

Rabattkoder:  AK15 – 15% rabatt på Neatsvor X600 Pro og Iviskin IPL G3.  Allan10 – 10% rabatt på hårføneren CURLI AeroFlow.

I går var det sankthansaften!  I dag er det sankthans og det er mandag!  Og det er ikke blåmandag!  Slikt skjer ikke så ofte faktisk, altså at det er mandag, men ikke blåmandag, hvilket selvsagt betyr at jeg ikke skal på jobb i dag.  Og det igjen betyr at det er gladmandag, og ikke nok med det, men denne gladmandagen i dag er bare den første av en uendelig lang rekke med gladmandager gjennom sommeren, hvilket naturlig nok betyr at jeg har tatt sommerferie.  Ja, faktisk kommer det gladmandager på rad og rekke helt frem til midten av august en gang, men midten av august skal vi såvisst ikke snakke veldig høyt om akkurat nå, men vi skal heller glede og more oss over dagens gladmandag og den uendelig lange rekken med gladmandager som er i vente.

20190725_180432(0)

Jeg funderer på en ting.  Kommer jeg til å glemme hva blåmandag egentlig er i løpet av sommeren når det kommer til å kry av gladmandager?  Jeg håper i grunnen det.  Det hadde vært ok, men om jeg nå ikke gjør så, og om jeg fortsatt husker hva blåmandag egentlig innebærer når det er gladmandag, så er det også helt ok, for da vil jeg antakelig nyte gladmandagen ekstra mye, når jeg hva som kunne ha vært hvis det ikke hadde vært gladmandag men noe helt annet, noe helt jævli noe.  Men det lar vi ligge i dag.  Det er gladmandag og i dag skal jeg være glad.  Jeg skal smile og juble og more meg over livet, glede meg over at livet leker og kanskje noe annet rart.  Og så skal jeg faktisk lire av meg enda et blogginnlegg som kommer senere i dag en gang.  Alt for dere kjære blogglesere!  Enda et blogginnlegg faktisk!!  To på en og samme dag.  Den o store prominente er virkelig i det produktive hjørnet, det må sies.  Gled dere til å lese mer reklame om robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3 senere i dag også, og så noe fjas om et eller annet i selve innlegget.  

Ha en strålende fin gladmandag hvis du har sommerferie og ikke skal på jobb.  Hvis du derimot skal på jobb, så får jeg heller ønske deg en jævli blåmandag🙁

Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden.blogg.no:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Er du kommersiell aktør og nysgjerrig på et samarbeid med allansverden der jeg kan promotere ditt produkt på blogg og andre sosiale medier?  Les mer her:  https://allansverden.no/page-41/

Den o store prominente toppbloggeren som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no kan treffes både her og der:  https://allansverden.no/page-38/

Trenger du (ny) hårføner?  Da bør du sikre deg den beste og kraftigste hårføneren på markedet, nemlig CURLI AeroFLOW.  Denne vidunderlige dingsen gir resultater du tidligere bare har fått hos frisøren, og den kan brukes for modelling, diffusing og smoothing hva nå alt dette måtte være.  Men det er noe bra, det er sikkert!  3 meter lang ledning har den visst også, QuickDry™ Ionisk teknologi, bråker nesten ikke, kun 54 dB lydnivå, hva nå det måtte innebære i praksis, men bra er det, og vekta er også svært fordelaktig, den til hårføneren altså, veier kun 340 gram og det er jammen ikke mye.  CURLI AeroFLow har 12 ulike innstillinger så du kan velge blant et bredt spekter av temperaturer-og hastighetsinnstillinger, skreddersydd for nettopp ditt hår.  Denne vidunderdingsen får du nå 10% rabatt på hvis du besøker CURLI AeroFlow-butikken og oppgir rabattkoden Allan10.  CURLI AeroFlow er best i test 2024 hos dinguide.no og bestetester.no og hvis du ble litt nysgjerrig og vil lese en artikkel for å vite mer om CURLI AeroFlow kan du klikke her.

Fantastisk juni-tilbud!  Få fantastisk juni-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg