Treningsklær for oss veltrente muskelbunter!!!

Reklame | Bubbleroom, Gymgrossisten og Dentaworks

JDY//JDY//JDY//JDY

Det er deilig å være i god form og ha en veltrent kropp, er det mange som synes.  I dag skal det handle om treningsklær, for det er jo greit å ha når man skal trene, og det er greit å ha litt treningsklær som passer den kroppen man har, og i dag skal jeg gi dere herremenn som måtte lese bloggen min, og det er kanskje ikke så mange, for statistisk sett er det flest damer som leser blogg, men om det nå skulle være noen, skal dere nå få tips om treningsklær som er fine å bruke når man skal trene.  Og dette er treningsklær som jeg selv liker veldig godt, ettersom det jo er klær som burde passe en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.

Først ut er denne flotte trenings-overdelen.  Passer enhver veltrent kropp!  Husk å klikke på linken under, da får jeg litt penger for hvert klikk, og er det mange nok som klikker, blir jeg søkke rik og kan kjøpe meg leilighet på Aker Brygge eller på Frogner og vandre rundt på røde løpere i tigerstaden.

GASP

 

Neste treningstøy er en slik treningsoverdel med korte armer.  Jeg har flere slike.  Det er greit at de har korte armer slik at man kan få fremhevet muskelmassen i nedre del av armene:)  Husk å klikke på bildet!

GASP

Noen ganger trenger man en treningsoverdel med korte armer uten noe skrift eller pynt eller denslags.  En enkel brun/burgunderrød treningsoverdel er grei å ha:)  Damer som liker veltrente karer kan bare klikke på han karen under – kanskje det skjer noe spennende?  Klikk og sjekk ut:)

GASP

En veltrent kropp kan trenge en treningsjakke for å pakke inne alle musklene hvis det er litt kjølig.  Jeg vet!  Det er ofte kjølig her jeg bor!

Gorilla Wear

Flotte treningsklær!  Ikke sant?  Det er viktig med gode treningsklær, og du burde absolutt sjekke ut disse treningsklærne nærmere.  Og det gjør du ved å klikke på dem:)  Lykke til med trening og klikking!  Ha en fin dag:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Dentaworks Plus med Tandblekningspenna

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg