Velkommen til Liveien5butikken

Det er sikkert ikke alle som har hørt om Liveien5butikken, så jeg tenkte jeg ville fortelle dere litt om den i dag.  Dette er en veldig bra butikk faktisk, og jeg tenkte at den kunne fortjene litt publisitet og reklame ved at jeg gir den litt oppmerksomhet på bloggen min. Er i det gavmilde hjørnet i dag og gir faktisk Liveien5butikken gratisreklame uten å få så mye som et rødt øre igjen for det.  Det er forsåvidt enklest slik siden dette er min egen butikk, og jeg ville vel bare møte meg selv i døra, bokstavelig talt, om jeg skulle høre om jeg fikk litt reklamepenger for å skrive om Liveien5butikken på bloggen min.  Så det blir gratisreklame da – jeg er jo så gavmild og sjenerøs:)

Liveien5butikken er forresten en bruktbutikk som fysisk sett befinner seg i garasjen til bloggeren Allan Kristensen i Liveien 5 i Bardu.  Her kan en få kjøpt masse spennende brukte ting for en billig penge, brukte barneklær, sko, leker osv.  Og flere saker og ting legges ut fortløpende!  Kom gjerne innom for en kikk, eller besøk facebook-sida til Liveien5butikken:  https://www.facebook.com/liveien5butikken

Butikken har åpent 24 timer i døgnet, 365 dager i året, etter nærmere avtale med butikkeier.  Så det er bare å ta kontakt hvis noen er på utkikk etter noe gammel mannski……ehh gamle skatter og klenodier.  Jeg vil spesielt ønske alle skrotnisser velkommen til Liveien5butikken.  Det hadde altså vært stas om det kom en skrotnisse.  Jeg liker skrotnisser:)  Ha en fin onsdag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg