Adventskalenderen til henne!!!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

GASP//ICANIWILL//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL//ICANIWILL

Det lakker og lir mot jul, enten vi vil det eller ikke.  Og vil vil det, at det skal gå mot jul.  Alternativet at det ikke skulle gå mot jul, blir jo litt rart, så jeg synes det er flott at det går mot jul.  Nissen kommer jo med gaver i jula, sikkert med dyre, eksklusive gaver til en blogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, så jeg hilser jula velkommen, med all sin glitter og og glamour og stæsj, når den tid kommer:)

Og før jul er det jo advent, og det er jo jammen ikke sååå lenge til, så da er det på tide å begynne og finne ut hvilken adventskalender man skal skaffe seg, for skal man bestille adventskalender på nett et sted, blir de mest populære fort utsolgt, og skal man lage adventskalender selv, er det greit å beregne litt tid for å få tak i det man trenger for å få ordnet adventskalenderen.  Ja, det er mye å velge mellom på adventskalender-fronten.  Man kan lage pakke-kalender….

….og det er koselig med pakkekalender.  Det kan dog være ganske tidkrevende å lage, og så kan det være utfordrende å finne tak i det som skal være i pakkene, og for min del kan det fort bli et ganske omfattende prosjekt, ettersom min pakkekalender vil være til to bloggerbarn som vet at de er barn av en blogger, og som da naturlig nok forventer dyre, eksklusive, lukseriøse, litt utenomdetvanlige, sjeldne, ekstravagante gaver som kan være bloggerbarn verdig, og som skal være pent pakker inn i alskens julepapir, og henges opp, natt til 1. desember, da man egentlig skulle ha sovet fordi man skal på jobb dagen etter, og ikke ha hengt opp pakker på adventskalenderen langt ut i de sene nattetimer mens bloggerbarna omsider har sovnet slik at slikt arbeid kan utføres da i all hemmelighet, for så å måtte gi fra seg æren for produktet og alt arbeidet til….julenissen.  Ja, man kan lage pakkekalender med alt arbeid og styr som er rundt det, og gi æren til nissen, og jeg gjør nok det i år også, eller så kan man også kjøpe ferdig adventskalender, og det finnes et hav av flotte adventskalendere man kan velge når det gjelder slike ferdig-kalendere.

I dag skal det handle om adventskalendere til henne i allansverden.  Jeg skal gi dere noen gode tips til hva slags kalendere dere kan kjøpe til henne, og “henne”, det kan være konemor, elskerinne, beundrerinner eller andre damer, som man føler det naturlig å gi en adventskalender til.  For min egen del vil det nok være lurt å få presisert at hvis jeg skulle gitt en adventskalender til “henne”, er det konemor som ville ha fått denne adventskalenderen og ikke noen andre.

Hvilke adventskalendere kan man så gi til henne?  Her får du noen gode tips.  Følg med:)

  •  Adventskalender fra Lancome.  En dyr, men eksklusiv adventskalender, koster kr. 1835.-, men inneholder masse skjønnhetsprodukter.  Har litt lyst på en slik selv.  Klikk her for mer info. om adventskalder fra Landcome.

  • Adventskalender fra Yves Saint Lauren.  Som merkenavnet antyder er ikke dette adventskalenderen for fattiglus.  Koster kr. 4.015.- men inneholder luksus fra luke 1 til luke 24.  Hadde jeg vært dame, ville ha likt denne.  Klikk her for mer info om denne flotte adventskalenderen fra Yves Saint Lauren.

  • Advenskalender fra Aurelia, London.  Masse flotte, eksklsive hudpleie-produkter til en ok pris, 2299.-.  Og damer trenger skjønnhetsprodukter og hudpleieprodukter, i likhet med noen prominente herremenn, som du kan lese mer om her,  Men hvis du bare vil ha mer info. om denne adventskalenderen, kan du bare klikke her

  • Invisibobble adventskalender.  Masse saker og stæsj som kan settes i håret.  Koster 339 kroner.  Mer info her.

  • Adventskalender fra Kiehl’s.  En spesiell gave venter bak hver luke i Kiehl’s Limited Edition adventskalender. Den inneholder 24 overraskelser i form av ikoniske Kiehls produkter som Ultra Facial Cream, Creamy Eye Treatment with Avocado, Calendula Herbal-Extract Toner, Lip Balm #1, Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash og mange luksuriøse overraskelsesprøver som du nå har muligheten til å teste.  Her var det mye flott ja, nesten så jeg fikk lyst på en slik selv.  Klikk her for mer info om denne flotte adventskalenderen.  Pris er 1185.-

Masse flotte adventskalendere å velge mellom.  Jeg tror jeg har bestemt meg for hvilken jeg skal kjøpe og gi til konemor, men det kan jeg jo nesten ikke røpe her.  Konemor får bare smøre seg med tålmodighetskrem og vente, så kanskje kan hun få smøre seg inn med fuktighetskremer og hudkremer og ansiktskremer og skjønnhetskremer og andre kremer gjennom hele adventstida når den tid kommer:)  Og kanskje kan jeg da eventuelt låne en ansiktskrem eller en ansiktsmaske hos konemor og smøre i trynet, slik at jeg kan bli enda vakrere enn jeg allerede er, selv om det vel neppe skulle være nødvendig:)

Ha en fin dag alle sammen.  Takk for at du er innom og leser bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over mine øvrige blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

Sjekk supertilbud!  70%!!  Lekker skjortejakke fra Gina Tricot.  Før kr. 499.-, nå kr. 149,70.

https://gina-tricot-no.mtpc.se/2955237

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg