Bli med ut å gå, og få poeng!

Reklame | Gym,grossisten og Arket

Gorilla Wear//ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL

Det er sunt å trene og holde seg i form. Jeg prøver å jogge et par tre ganger i uka.  Det er deilig å komme hjem etterpå og gå i dusjen og kjenne på velvære etter en god treningsøkt.  Det hender jeg er ganske sliten etter en god treningsøkt, men man blir gradvis i bedre form når man trimmer, selv om det slett ikke alltid kan se slik ut:)

I dag skal dere få et godt tips for å komme i gang med treninga hvis dere ikke allerede er i gang.  Bli med ut og gå, og få poeng!

Klikk på linken under og last ned skrittellerappen “Stepler”.  Da tjener du poeng når du beveger deg og går, og disse poengene kan byttes mot produkter og tjenester som ligger i stepler-markedsplassen fra for eksempel Bubbleroom, Jollyroom og mange flere.  Og hvis du klikker på akkurat den stepler-linken jeg har her på allansverden, får du automatisk doble poeng når du laster ned appen:)  Linken slutter jo med de magiske “vip”-bokstavene, som jo er forkortelse for “very important” (veldig viktig), og når “Stepler” lar Allan få legge en slik lenke på bloggen sin, betyr det jo at de ser på Allan som en uhyre promiment blogger og influenser, og dere som leser dette, som vip-blogglesere!  Og derfor får dere doble poeng når dere laster ned “Stepler”, her på allansverden!  Jeg har selv lastet ned “Stepler” og er igang med å vandre rundt, poengene strømmer på, og skal etterhvert veksle inn og få rabatter og gratis produkter og tjenester.  Prøv du også – bli med og gå!  Ha en fin onsdag!

https://steplerapp.page.link/vip

Lur app å ha for å komme i gang med treninga.  Jeg har forresten meldt meg på noe som jeg skal delta på senere i begynnelsen av april.  Klikk her for å se hva dette er for noe slags rart.  Det blir gøy!  Gleder meg!  Bare å fortsette treninga fremover, gå og få poeng:)  Ha en fin dag:)

Arket//Arket//Arket//Arket//Arket//Arket

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg