I dag er alt bare trist som fan!!!!!

Reklame | Gymgrossisten og Indiska

ICANIWILL//Gorilla Wear//GASP//GASP

Det er mandag 4. juli, jeg befinner meg på Gardermoen, og i løpet av dagen skulle vi ha ankommet Club Sidar Apart Hotel i Alanya, Tyrkia der vi skulle ha tilbrakt de neste par ukene.  Så skjer ikke.  SAS har kansellert flyet vårt videre til Tyrkia, og jeg kan fortelle at jeg er ikke svært begeistret for SAS her i dag, og de burde vite bedre enn å kødde med en blogger som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no!!!  Men de vet altså ikke bedre, og det er leit, i alle fall for oss.  Usikker på hva vi gjør og finner på.  Muligens ser vi oss om etter en restplass et sted, kanskje prøver vi å ombooke hjemreisen og kommer oss hjem, kanskje blir vi noen dager sørpå.  Vi får se.  Dårlige ferienyheter altså, for oss!

I dag er dagen for dårlige nyheter.  Mye er trist som fan i dag;(  Jeg har dessverre en annen litt dårlig nyhet som jeg må dele med dere alle.  Og nå jeg må jeg be dere stålsette dere for det som måtte komme, det som jeg nå skal meddele dere.  Og det er egentlig ikke en litt dårlig nyhet, det er vel langt verre en som så.  Det er skikkelig triste greier.  Ok, da skal jeg si det som sies skal!!  De neste par ukene, og ut juli måned kommer det til å være dager da det ikke kommer et nytt blogginnlegg i allansverden;(  Ja, dere hørte rett.  Det vil altså være dager da jeg ikke blogger.  Det kommer ikke en gang til å være ingenting på innlegget, slik som du for eksempel kan lese mer om her eller der.  Det kommer ikke til å være et innlegg i det hele tatt!  Jeg håper dere ikke kommer til å bli så altfor skuffet.  Noen innlegg kommer det til å bli, kanskje en 2-3-4-5 innlegg i uka, men det vil nok bli dager da det ikke vil være noenting som helst, og da mener jeg virkelig ingenting som helst overhode.  Ingenting!!!!!!!!  Med stor I.  Dere lurer sikkert på hvorfor?  Ja, jeg må krype til korset og innrømme at det har skjedd.  Jeg har blitt lat.  Jeg gidder ikke blogge hver dag, har jeg planlagt, nå i juli.  Men fortvil ikke!  Jeg kommer sterkere tilbake.  Jeg er tilbake fra august med herlig tull og tøys hver eneste bidige dag.  Da satser jeg på at jeg har overvunnet latskapen, det er i alle fall planen:)  Men om jeg nå får ånden over meg, kan det vel bli masse blogging likevel, og kanskje (opp mot) hver dag, men jeg har i alle fall lagt opp til og planlagt og være litt lat fremover nå i juli, så får vi se:)

Det blir også en trist dag for Alanya når de ikke får besøk av bloggeren som har vært nr. 8 på topplista til blogg.no.  De får neppe heller sett hvithvalen i Alanya i sommer.  Den er jo litt sjelden, men den har forresten flere ganger tidligere blitt observert i Middelhavet og i Alanya, og noen ganger også blitt fotografert, som dere kan se på bildet under:)  Men i sommer tror jeg ikke den blir å se!

Det er selvsagt svært triste nyheter at det ikke vil komme nye blogginnlegg på allansverden hver dag i juli måned.  Men det er ikke alt.  Det er enda litt mer dårlige nyheter i vente.  Og det gjelder innholdet på blogginnleggene i allansverden, som vel dessverre ikke alltid er all verden.  Jeg har pleid å fortelle litt hva som skjer utover uka hver mandag, for da har jeg i alle fall noe å blogge om på mandagen.  Så har jeg også begynt å blogge om ingenting, som vel kanskje ikke er sånn kjempeinteressant.  Og nå innfører jeg en ny type innlegg i allansverden, en type innlegg jeg ikke har laget tidligere.  Nå er det vel mange som ble ganske så nysgjerrige vil jeg tro!  Skal Allan kanskje begynne å skrive dikt eller skrive noen vakre romaner som bare Hemingway, Dostojevskij, Hamsun og noen få andre kan klare å skrive?  Dessverre nei!  Hva kan det så være Allan pønsker på?  I gamle dager var det ofte mye reprise på nrk om sommeren, mener jeg å hus……ehhh….mener jeg å ha hørt noen si.  Og jeg gjør som nrk gjorde i gamle dager.  Jeg innfører “reprise” som et bærende element for å komme meg gjennom ferien, når jeg er blitt lat, og kanskje andre perioder der jeg ikke har så mye å blogge om.  Altså jeg lager et innlegg med reklame og hele herligheten, og så anbefaler jeg noen tidligere innlegg som jeg legger ut lenke til slik at alle kan gå inn og lese dette en gang til. Så da kan en uke i allansverden bli slik at jeg på mandag forteller litt om hva som kommer på bloggen utover uka.  Det blir noen dager uten innlegg, og så blir der kanskje noen dager med reprise, kanskje reprise av innleggene mine da jeg blogget om ingenting.  Jeg er egentlig litt spent på om dette kommer til å gå utover besøkstallene mine på bloggen.  Jeg frykter stygge tall egentlig, men det kan også være at leserne mine vil like reprise-innleggene.  Det kan nemlig være bra å lese samme blogg-innlegg flere ganger, på nytt og på nytt.  Jeg leser gjerne Hamsuns romaner på nytt.   Man får jo ikke alltid med seg alle lag av skildringene til de store forfatterne som virkelig har ordet i sin makt ved første gangs gjennomlesing.  Derfor er det fint å lese en roman en gang til;)  Og kanskje kan man hente noe mer ut av blogginnlegg hvis man leser det på nytt en stund etter at man har lest det første gang.  Kan det ligge noen dypere mening bak hele greia som man ikke får meg seg når man bare leser det en gang.  Det kan jo fort være tilfelle det, spesielt hvis det er tale om et innlegg fra en blogger som har vært helt oppe på en 8. plass på topplista til blogg.no:)

Så det blir altså en del reprise i allansverden fremover, og det blir dager uten innlegg.  Men i morgen blir det innlegg.  Hurrraaaaa!  Jeg smeller til med første reprise-innlegg allerede i morgen den dag:)  Jeg er usikker på hvor jeg befinner meg i morgen, Gardermoen neppe, et sted på Østlandet, hjemme, på tur til et eller annet rart sted med en restplass.  Vi får se!  Men i allansverden tenker jeg det blir reprise, på et eller annet.  Anbefaler at du leser morgendagens innlegg og går inn på reprise-linkene til de tidligere publiserte innleggene og ser om du klarer å finne en dypere mening ved innlegget.  Husk at litteraturen og tekster kan ha mange lag og skjule mange litterære skatter!!!

Her kan du besøke og melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden og få umiddelbar varsling hver gang jeg legger ut et innlegg med reprise og masse herlig reklame:) https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

 

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

6 kommentarer
    1. Men det er jo kjempe nyheter….. Får noen, da blir det hjemreise og SVERIGE 🤩🤩🤩 vi ses… BobilenBob synes ikke noe er mer spennende en og dra på tur til Sverige 🙂

    2. Så kjedelig at det ikkje blir Tyrkia. Får dere refundert beløpet, eller hvordan gjøres det? Ja ja, god ferie uansett 👍☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg