Endelig er det ingenting i allansverden igjen!

Reklame | Gymgrossisten og Lyko

ICANIWILL//Gorilla Wear//ICANIWILL//Gorilla Wear

Endelig er det ingenting i allansverden igjen!  Og denne gangen er det virkelig ingenting!  Jeg har tidligere blogget om ingenting på bloggen min, og det kan du lese om både her og der og her igjen.  Men nå er det absolutt ingenting på allansverden, og da mener jeg absolutt ingenting.  Det er bare et nærbilde av ene sida på en oransje skoeske fra et et velkjent, anerkjent skomerke som jeg har glemt navnet på, men hvis Nike har lyst til å sponse allansverden med noen tusenlapper, kan det være at jeg kommer til huske på navnet på skomerket og kan skrive det inn i ettertid.  Nok om det!  Bare noen oransje greier på allansverden i dag.  Ikke rare greiene altså, virkelig ingenting!!!  En av mine bloggerkollegaer inne på blogg.no nevnte at han en gang også hadde blogget om ingenting, og da bare satt inn et bilde av en svart bakgrunn uten et eneste ord.  Og leserne ble visstnok helt ville!  Og denne bloggeren er i dag en av toppbloggerne på blogg.no med tusenvis av daglige sidevisninger.  Selvsagt blogger denne nevnte bloggeren om annet enn bare ingenting til vanlig, han har en virkelig kjempebra blogg, men det er kanskje slik at man kan tillate seg litt ekstra hvis man er toppblogger, rockestjerne, superstjerne eller denslags, og komme unna med det.  Så hvorfor ikke….jeg har da også vært der oppe og spist kirsebær med de store bloggerne på topplista til blogg.no, kan skilte med en 8. plass, så jeg gjør som min bloggekollega høyt der oppe på toppen et sted, hiver inn en en ensfarget bakgrunn og nøyer meg med det!  Jeg går for oransje, vet ikke hvorfor.  Det blir oransje.  Fin farge!  Så håper jeg på at jeg snart også er en av toppbloggerne her på blogg.no:)

Jeg tenker jeg sier ikke så mye mer om dette enn det som allerede er sagt.  Når man blogger om ingenting, kan det fort være at ingenting faktisk blir til noe til slutt, hvis man skal lage masse kommentarer og greier rundt det å blogge om absolutt ingenting.  Da blir det fort noe mer enn ingenting før man vet ordet av det.  Så da gir jeg meg der i dag.  Og når jeg begynner å se på antall ord, tegn og bokstaver i dagens innlegg, tenker jeg det er på høy tid å runde av dagens innlegg nå ja.  Faktisk har det blitt så mange ord rundt dette med å blogge om ingenting, nok en gang, at det har faktisk blitt til noe, et innlegg med en god del tekst og et bilde.  Så da er det jammen et spørsmål om jeg virkelig har klart å blogge om ingenting?  Hmm…jeg gjør et nytt forsøk i morgen, et forsøk på å blogge om absolutt ingenting, og da er det virkelig ingenting, ingenting som helst.  Kanskje vi ses på allansverden i morgen?  Da er det virkelig ingenting her inne på bloggen min!  Vet og se!  Ha en fin dag!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Indiska//Indiska//Indiska//Indiska//Indiska

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg