Dagens antrekk – morgenkåpe fra Tommy Hilfiger

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Jeg kan nå jeg tilby alle dere mine kjære blogglesere rabattkode på to fantastiske produkter, robotstøvsugeren Neatvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Med rabattkoden AK15 får dere nå 15% rabatt på disse produktene hvis dere handler inne på Neatsvor-butikken eller Iviskin-butikken.  Dette er veldig bra produkter, begge testvinnere, og er du likevel skeptisk blir du ganske sikkert overbevist om at produktene er noe du trenger hvis du klikker her eller der.

Endelig kjære blogglesere!  Endelig kommer det et nytt innlegg i allansverden knyttet til klær og mote, og det har jo ikke vært så mange slike i år enda, noe det selvsagt burde ha vært mange av, o stor prominent skjønnhetsblogger som jeg jo er, og dessuten også vinner av prisen “Årets mote/skjønnhetsblogger” i Gryxen Awards 2023.  Så da bør det jo handle litt om klær og mote i allansverden, ikke bare om tull og tøys og fjas.  Folket har vel ikke stemt på allansverden som årets mote/skjønnhetsblogger for å lese om rent fjas og møl på denne bloggen.  Folket vil vel ha litt mote og fashion og vakre mennesker og sånt.  Det går jeg sterkt ut fra ja, og da tenker jeg at jo, hvis folket vil ha klær og mote og sånt, og vakre mennesker, så er det det som folket skal få.  Og det får dere nå.  For dette innlegget som du leser nå er første innlegg i en ny type innlegg i allansverden som jeg har kalt “dagens antrekk”, og når det er sånn “dagens antrekk”-innlegg, så viser jeg meg frem i et klesplagg, ja, fortrinnsvis et klesplagg, for dere vil vel neppe se den o store prominente uten klesplagg.  Nei, det får dere ikke se, og det skal jeg ikke spøke mer med, ikke i dag i alle fall.  For nå kommer dagens antrekk, og da altså meg selv i dagens antrekk….nyt synet….

Jeg stiller altså i morgenkåpe og crocs.  Morgenkåpen er fra Tommy Hilfiger, crocsene er originale crocs, selvsagt, ikke noe sånne kopigreier nei, ekte saker.  De motebevisste vil umiddelbart gjenkjenne at denne morgenkåpa er Tommy Hilfiger på bakgrunn av den hvitrøde stripa på morgenkåpa, det er sånn typisk Tommy Hilfiger det når det er sånn hvitrød stripe der et sted.  Visste dere ikke det?  Dere vet det nå, og kan takke den o store prominente skjønnhetsbloggeren for det viktige bidraget til folkeopplysningen….

Skjønnhetsblogger med stor S, eller hva?  Oh yes!!!

Fornøyd med den nye Tommy Hilfiger-morgenkåpa:)  Den fungerer helt fint til sitt bruk, i likhet med alle andre morgenkåper.  Ja, nå vet jeg jammen ikke hva mer jeg skal si om dette dagens antrekk.  Tja, hvis Tommy Hilfiger eller noen butikker som selger sånne Tommy Hilfiger-ting har lyst på sponsorsamarbeid med allansverden, er det bare å ta kontakt, så kan jeg sikkert finne noe mer fint å si om dagens antrekk.  Men jeg tenker jeg sparer litt på all skryten i tilfelle sponsorsamarbeid, for jeg må vel sikkert ha noe mer å si om den morgenkåpa da og kan være greit å spare litt på de språklige og litterære godbitene og gullkornene til jeg eventuelt får penger for å si et eller annet rart.

Ok, that’s it for today.  Det blir vel noe annet rart innlegg på bloggen i morgen tenker jeg.  Gudene vet hva!

Ha en fin dag.  Hyggelig at du er innom bloggen min.  Velkommen tilbake:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om klær og mote:  https://allansverden.no/page-15/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Fantastisk februar-tilbud!  Få fantastisk februar-tilbud på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Og la denne testvinneren både her og der holde gulvet i boligen din støvfritt og rent og pent.  Neatsvor X600 Pro er den kraftigste robotstøvsugeren på markedet.  Den støvsuger, vasker, beveger seg oppå gulvtepper, under sofaen, over dørstokken, fjerner alt, hundehår og kattehår og alskens rare saker.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Neatsvor-butikken. Klikk her for å se unboxing av Neatsvor X600 Pro, eller klikk der for å se Neatsvor X600 Pro in action.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

For alle herremenn som har lyst til å gi kona, samboeren, kjæresten, elskerinna eller elskerinnene en fin gave, er en Iviskin IPL G3 den perfekte gaven.  Jeg vet!  Bloggerfruen ble kjempefornøyd da hun fikk sin Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst smertefritt og skånsomt ved hjelp av lys, er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Klikk her for å se unboxing av Iviskin IPL G3, eller klikk der for å se hvordan du bruker Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg