Årets mote/skjønnhetsblogger er allansverden og ei anna dame!!!

Reklame | Iviskin

Folket har talt, og folket har talt vel, om jeg skal tillate meg å begi meg inn på en vurdering av hva folket har talt, og det gjør jeg.  Og når jeg så foretar en vurdering av hva folket har talt, er det ikke annet å si enn at folket har talt usedvanlig vel og klokt og rettskaffent og alt mulig rart som er bra og sånn.  Folket har nemlig stemt frem “Årets mote/skjønnhetsblogger” i Gryxen Awards 2023.  Nominert til prisen var fem usedvanlig dyktige, flotte kvinnelige mote-skjønnhetsblogger, pluss en middelaldrende mann på 55 år som blogger om fjas, møl, trusene sine og hårfjerner fra Iviskin som fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys, og som du faktisk får 15% rabatt på hvis du oppgir rabattkoden AK15 og bestiller her.

Og folket stemte vel og klokt den middelaldrende herren på 55 år frem som “Årets mote/skjønnhetsblogger”, som seg hør og bør, i lag med ei av de derre kvinnelige motebloggerne.  I den grad jeg tidligere har hatt litt motvilje til demokratiet og folkets røst, og det kan du lese mer om her, har jeg nå fått fornyet tillit til folkets evne til å ta riktige valg.  Hurra for demokratiet!

Det betyr at vinner av kategorien “Årets mote/skjønnhetsblogger” i Gryxen Awards 2023 er Allansverden og Lena Lykke, og du kan lese mer om offentliggjøringen av prisen herHurra for disse to usedvanlig dyktige mote/skjønnhetsbloggerne, hvorav den ene, førstnevnte faktisk, er ingen ringere enn meg selv, den o store prominente toppbloggeren, nå også skjønnhetsbloggeren, og fremtidige bloggkongen som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og som har vunnet priser i Gryxen Awards i 2021, 2022 og nå i 2023.  Fytterakkern for en prominent toppblogger og skjønnhetsblogger altså, og fytterakkern for en jordnær og sympatisk mann:) 

Hurra også for hun derre Lena Lykke, for hun vant hun også, for avstemningen i Gryxen Awards endte med uavgjort resultat mellom Lena Lykke og den o store prominente skjønnhetsbloggeren, slik at prisen måtte deles…..

Tusen takk til alle dere som har stemt på meg slik at jeg har vunnet pris.  Det var kjempestas.  Og det er en ære å dele prisen med kjempeflinke Lena LykkeVi er jo et utrolig flott par som har vunnet, og for et flott par hadde vi vel ikke vært om det hadde vært sånn prisutdeling av Gryxen på tv og vi begge skulle frem og hente prisen i lag….tror bloggerfruen kunne blitt sjalu nesten, dog har hun dessverre denne forbaskede trekjevla si.  

Jeg tipper Lena Lykke synes det er stor stas å dele prisen med den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren.  Det er sikkert en ære for en sånn ung, kvinnelig moteblogger å få dele prisen med en sånn kjekk, middelaldrende mann på 55.  Jeg sliter forresten litt med skjønnheten akkurat nå.  Har fått sånn helvtesild!!!  Korr i hellv&/) tenker du kanskje?  Virus med stygge blemmer på ene sida av halsen og opp mot fjeset.  Fæle smerter.  Ser ikke bra ut.  Men jeg regner da med at skjønnheten kommer tilbake!  Men det er ikke noe gøy å være skjønnhetsblogger med helvetesild.  

Nok om det!  Jeg er jo mann og blogger ikke om hvordan jeg jeg har det.  Men nå skal det vel sprettes noe champagne og feire pris.  For det må man jo gjøre når man har vunnet pris, for det er jo ikke hver dag man gjør…

Og tusen takk til dere som har stemt på meg slik at jeg har vunnet pris.  Og til dere som ikke har stemt på meg, men på en av damene, da bør dere jammen stemme rett neste gang hvis det skulle vise seg at jeg er nominert til flere priser, slik at jeg kan vinne prisen helt alene og slipper å dele den:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du besøker bloggen min:)  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og skjønnhetsbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

 

 

6 kommentarer
    1. GRATULERER!!
      Min stemme gikk jo også, som det fremgår av kommentarfeltet, til O’du store, da kolleksjonen av hhv dresser, hodeplagg og sko er intet mindre enn for episk å regne. 😀
      – Ellers må en vel kunne fastslå at dagens bloggpublikum var rimelig klare i sin tale i hht at de blodrosa plastikkbloggernes æra er passé i den her stemmerunden. Det er jo ikke tvil om at fargerike dresser, originale hatter og ekte mennesker er hva folk vil ha i det vi går inn i det herrens år 2024. Dere regelrett gruset nemlig den eneste nominerte av den eneste gjenværende fra den gamle æra, for å si det sånn.. 😀

      1. Tusen takk for stemmen din! Ja, jeg tror nok det at ved at jeg fikk denne prisen så er de blodrosa plastikkbloggernes æra over. Det markerer på en måte et tidsskille vil jeg tenke hehe. Og det er egentlig bra hvis folk vil ha ekte mennesker med feil og mangler. Ha en kjempefin kveld:) Hilsen den o store prominente skjønnhetsbloggeren:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg