Bloggerfruen har kjøpt seg kjevle!

Reklame | Gymgrossisten, Lindex, Tannrevel, Elskling.no

GASP//ICANIWILL//GASP//ICANIWILL

Det er fredag!  Det er straks helg!  Livet leker som bare det!  Jeg er en lykkelig mann og blogger!  Ikke bare blogger forresten, jeg er jo en o stor prominent toppblogger som har vært nr. 2 på topplista til blogg.no, og ikke nok med det, jeg er også fremtidig bloggerkonge.  Jeg har det altså ganske bra med meg selv.  Legg gjerne igjen litt skryt av bloggen min i kommentarfeltet.  Det kan bare gjør meg godt!  Det må det ikke være noen som helst tvil om!

Man er gjerne på det lykkeligste i løpet av uka på fredag ettermiddag.  Lang jobbuke er tilbakelagt og helg med to fridager venter.  Så er det bare å glemme eller fortrenge at det bare er 3 dager igjen til ny blåmandag.  Og jeg gjør mitt ytterste for å prøve å fortrenge hva som venter når helga er over, og blir nesten litt småtrist av å tenke på hva jeg må jobbe med for å fortrenge, og bedre blir det ikke når bloggerfruen kommer hjem fra butikken!

For bloggerfruen har vært og handlet til lasagne som vi skal lage til i kveld, verdens beste lasagne, som du finner oppskrift på hvis du klikker her.  Men det er ikke bare lasagne-ingredienser i handlenettet fra butikkjeden som ikke har noen sponsoravtale med allansverden og som jeg derfor ikke husker navnet på.  Det er noe annet rart i handlenettet også……en trekjevle!!!  Det er selvsagt ikke noe bra at bloggerfruen har vært og kjøpt seg en trekjevle.  For det første er trekjevla på 50% tilbud, og det betyr at bloggerfruen har vært og gravd dypt nedi en fattigdisken på butikken etter noe som butikken vil bli kvitt og som vel strengt tatt ikke hører hjemme i bloggervillaen til en o stor prominent toppblogger som nok heller kunne tenkt seg en kjevle fra Gucci om vi mot formodning skulle hatt noen kjevle.  Og dette er ikke første gang bloggerfruen har vært i fattigdisken og gravd etter skatter.  Hun har gjort det før også, og det kan du lese mer om her.

Som o stor prominent toppblogger blir jeg selvsagt litt trist og lei meg når bloggerfruen har vært ute og investert i en trekjevle fra fattigdisken.  Det som dog bekymrer meg enda mer er selvsagt hva hun har tenkt å bruke trekjevla til?  Halloo!!  Vi har en flott rød silikonkjevle.  Hva skal vi med en trekjevle?  Det er vel åpenbart!  Kvinnfolk og trekjevler er aldri noen god kombinasjon.  Jeg har jo lest juleheftet med Finbeck og Fia og vet hvor galt det kan gå når damene får tilgang til trekjevle.  Og bloggerfruen har altså kjøpt trekjevle på en fredag, for helga setter inn med gøy og moro og forlystelser og denslags både dag, kveld og natt.  Og jeg antar at kjevlekjøpet er symbolhandling, et tydelig signal om at jeg må holde meg i skinnet i helga.  Ikke noe fest og moro altså!  Ikke noe dans oppå bordet ute på diskotek!  Bare dans oppå bordet hjemme, og da regner jeg med at bloggerfruen står der i stua med trekjevla og ser at det ikke utarter seg.

Ja, ja, så blir det rolig helg hjemme!  Men det blir bra det, er jeg instruert til å skrive.  Men for en bra blåmandag det blir.  Det blir ikke sånn tidenes blåmandag da.  Det blir bare en sånn helt vanlig blåmandag der vi kan lytte til “I en sal på hospitalet” og lese Dostojevskij.  Men det er enda tre dager igjen til blåmandag.  Og takk og pris for det!

Ha en fin helg!  Takk for at du er innom og besøker bloggen min.  Velkommen tilbake!

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har kona, datter, kjæresten, samboeren eller noen av elskerinnene lyst på en stripet genser med rullekrage til bare kr. 399.-.  Klikk her for å se nærmere på denne flotte genseren og bestill direkte fra linken som kommer opp:)

Få litt brunfarge!  Prøv selvbruning uten å utsette deg for de farlige UV-strålene.  Test ut Tannrevel Pro.  Nå på tilbud 974.- (før 1299.-).  Se:  https://c.mtpc.se/tags/link/2935837

Klikk her for å sammenligne strømpriser fra alle strømleverandører i Norge og bytt strømavtale enkelt og kostnadsfritt.  Strømkalkulatoren elskling.no hjelper deg å finne den strømavtalen som passer akkurat deg best.

3 kommentarer
    1. Du har helt rett i at du bør være bekymret får den trækjævlen. Det er åpenbart hva den skal brukes til. Men du må også tenke på at du e ikke vært og bruke silikonkjevlen på. Men altså en fra fattigkurven ble altså foretrukket, det er jo også mulig du har litt tid på deg til og endre på resultatet. Bruk helgen til og rette opp, så skal du se at helgen blir bra og blir en litt bedre blåmandag 🙂 God helg fra oss, og plutselig er på tur med Bob også.

    2. Hei, jeg heter Nira Shalom, og jeg vil dele den gode nyheten om hvordan jeg fikk min eks-kjærlighet tilbake med verden. Jeg ble knust da kjærligheten min forlot meg for en annen jente forrige måned. Imidlertid introduserte en venn meg for Baba Wale da Wiseman, den store budbringeren. Jeg fortalte om problemet mitt til Baba Wale, og forklarte hvordan min eks-kjærlighet forlot meg og hvordan jeg trengte en jobb i et stort selskap. Han forsikret meg om at jeg hadde kommet til rett sted, hvor jeg ville få hjertens lyst uten bivirkninger. Han fortalte meg hva jeg skulle gjøre, og etter å ha fulgt instruksjonene hans, ringte min kjære meg i løpet av de neste 2 dagene og ba om unnskyldning for å ha forlatt meg før. En uke senere innkalte ønsket firma meg til intervju for stillingen som veileder. Jeg er henrykt over å dele med verden hvordan Baba Wale hjalp meg med å oppfylle mitt hjertes ønske. Baba Wale er en spesialist på alle slags trollformler og god magi. Hvis du trenger noen form for hjelp, vennligst kontakt Baba Wale på [email protected] Whatsapp: +2348136951551

      Takk meg senere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg