Dagens middagstips: Reinbab

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro og hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp Neatsvor her og Iviskin der.  Du kan lese mer om Neatsvor X600 Pro både her og der.  Neatsvor X600 Pro er best i test hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2.  Vil du vite mer om Iviskin IPLG3 kan du klikke 3 her eller der.  Iviskin IPL G3 er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.

I dag skal dere få et tips til noe godt man kan lage til middag.  Det er reinbab!  Reinbab er reinkjøtt-kebab, forkortet reinbab, og det er virkelig godt.  Det er ganske enkelt å lage.  Man trenger reinskav, pitabrød, litt sopp, krydder, rømme og tyttebær. That’s it!  

Det kan være greit å starte med å skjære opp soppen og steke den.  Hvis du forresten vil ha et godt tips til hvordan du kan kutte opp soppen, kan du bare klikke her.

Etter at soppen er stekt, er turen kommet til reinkjøttet – stek reinkjøttet til det er ferdigstekt!

Ha gjerne oppi litt krydder, for eksempel rosmarin, timian og Kokkejævelens viltkrydder.  Her får Kokkejævelen litt gratisreklame, men hvis han vil betale litt for reklameringen og promoteringen, må han gjerne vippse litt sponsorpenger til den o store prominente toppbloggeren, vippsnr. 90975185.  Det er sikkert lurt å vippse litt så jeg ikke blir fristet til å kjøre i gang med noe ganing av den flotte butikken til Kokkejævelen i Alta hvis det ikke blir vippset.  Jeg har litt samiske gener, dog litt langt tilbake i tid, og det kan du lese mer om her, men det kan jo fort skje at jeg finner frem til ur-samen i meg og prøver meg på litt ganing!  Dere andre som måtte like disse matoppskriftene mine må gjerne vippse litt dere også hvis dere har lyst, eller vil forsikre dere om at ikke syv år med ulykke, uflaks og polare lavtrykk er i vente:)  

Når reinkjøttet og soppen er ferdigstekt, passer det fint å lage tyttebær-rømme.  Bland sammen tyttebær og rømme til en salig god blanding.

Så er det bare å varme pitabrødene, lage åpning og fylle pitabrødet med reinkjøtt, sopp og tyttebær-rømme.  Kjempegod reinbab!!!

Ha en riktig så fin dag:)  Hyggelig at du er innom på bloggbesøk:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Blogginnlegg om mat:  https://allansverden.no/page-8/?pagelayer-live=1

Se oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter tema:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Allansverden på Zezam:  https://zez.am/allansverden

Den o store prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen kan treffes både her og der: https://allansverden.no/page-38/

Robotstøvsugeren Neatsvor X600 Pro beveger seg oppå matter, over dørstokker og under sofaen.  Og det blir skinnende rent.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på robotsvøvsugeren Neatsvor X600 Pro.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

Hårfjerneren Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Bruk rabattkoden AK15 og få 15% rabatt på hårfjerneren Iviskin IPL G3.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 her eller der.

4 kommentarer
      1. Det hadde jeg virkelig aldri trodd at jeg skulle få slik hederlig omtale for et matinnlegg. Tusen takk for så hyggelige ord og rosende omtale. Og tenk å bli utnevnt til fremtidig bloggkonge! Det kommer til å gjøre meg veldig godt! Det er jeg helt sikker på. Som konge måtte jeg bare sette meg ned og skrive min tiltredelseserklæring, som kommer på bloggen min i morgen:)

    1. Æ får ikke til sånne tekniske, nymoderne vipps-greier.. du får heller ta med dæ bloggerfamilien på bytur, så kan du få litt losji 😂 så håpe æ du får betalt for reklamen, man skal jo ikke tulle med ganing 😉

      1. Ja, ja, vi får gjøre det på den måten denne gangen da, altså med gratis losji Tar med bloggerfamilien på bytur engang, og da kan jeg jo vise deg hvordan disse nymoderne vipps-greiene virker:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg