Det er vel ikke blåmandag i dag vel?

Reklame | Røhnisch, Hickap, Miinto, Gina Tricot

Så var det mandag igjen.  Dagene går, ukene går, mens allansverden består, og det med enderim og med glans og hele pakka!  Og jammen er vi kommet til mandag 1. mai, og det er fridag for arbeidsfolk, og således også for oss bloggere som tjener så dårlig på bloggingen at vi må ha en vanlig jobb ved siden av.  Kanskje burde vi bloggere ha organisert oss i en forening som kunne kjempet for mer reklamepenger, billigere champagne og kanskje statslønn for de aller mest prominente av oss, og i alle fall den fremtidige bloggkongen?  Det er noe å tenke på ja.

Det man ellers kan tenke på i dag er at vi bloggere skal passe oss litt for samfunnsklassene under oss, de som er arbeidere og utelukkende arbeidere og ikke også bloggere, og som vandrer i tog i dag og traller på skumle sanger som for eksempel “Internasjonalen” der de planlegger å samle seg på valen og jevne det gamle med jorden, og da også den flotte bloggverdenen vår med reklame og champagne og mer til, vil jeg gå ut fra.  Pass dere for samlinger av arbeidere i dag kjære medbloggere.  Sånne arbeidere kan være skumle, i alle fall hvis de begynner å samle seg i store antall på valen.  Vi bloggere bør nok ta oss noen pauser for bloggskriving av og til og holde øyne og øre åpne, spesielt i dag!

Mandag 1. mai er ingen blåmandag!  Det er helligdag.  Jeg har fri og skal ikke klage og surke og syte i dag over at det er mandag, for det er bare vanlig mandag, ikke blåmandag.  Like fullt er mandag ikke en sånn super dag, for selv om man ha fri i dag, så vet man at for hver time som går så er man nærmere blåtirsdagen i morgen da arbeidsuka uansett er i gang igjen, og sånn sett så kan denne mandagen bli som en ventemandag der vi egentlig bruker mye tid på å gå og vente på…..blåtirsdag.  Men det er i morgen, og ikke i dag.  I dag er i dag, og i morgen er i morgen, og man kan enn så lenge glede seg over at det er slik det er.  For i morgen blir det andre boller!  Da er det blåtirsdag!

Ja, så ble det litt fjas og tull i dagens innlegg i allansverden, akkurat som det pleier å være.  Om det noen ganger kommer til å bli bedre vites ikke.  Jeg tviler.  Jeg frykter at fjaset er kommet for å bli.  Jeg har liksom ikke så mye annet å blogge om enn fjas, så da må det nesten bli slik, bare fjas altså.  Det blir vel mer fjas i morgen da vil jeg anta.  Jeg tror ikke jeg har klart å komme opp med noe fornuftig å blogge om til i morgen.  Det ville overraske meg voldsomt om jeg så hadde.  Så da vet vi vel alle hva som kommer, fjas og tull og bare masse møl om et eller annet emne, og så med masse reklame da selvsagt!

Ha en fin dag alle sammen.  Hyggelig at du besøker bloggen min og leser alt fjaset.  Velkommen tilbake til mer fjas i morgen:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

I dag kan du gjøre mange kupp på handlefronten.  Sjekk ut:

Jakke fra Røhnisch i varmende pilestoff, laget av 70 % resirkulert polyester:  https://rohnisch.mtpc.se/3278067

Off Shoulder Dress fra Gina Tricot:  https://gina-tricot-no.mtpc.se/3278086

Hudpleiesett fra Hickap:  https://c.mtpc.se/tags/link/3278100

Levi’s bukse til herremannen, fra motebutikken Miinto:  https://miinto.mtpc.se/3278121

 

2 kommentarer
      1. Herregud!!! Og så du, av alle, en av våre virkelige toppbloggere!!! Jeg håper i alle fall at når dere møtes på valen og forbereder den væpnede sosialistiske revolusjon at dere vil se i nåde til oss arme medbloggere slik at vi kan få beholde noen av våre borgerlige goder:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg