Bilder fra en bloggers dag i Alanya:)

Reklame | Iviskin og Neatsvor

Er du lei av å fjerne uønsket hårvekst ved hjelp av gamle torturredskaper eller bruke masse penger på dyre salongbehandlinger?  Gjør som bloggerfruen og skaff deg en hårfjerner fra Iviskin.  Iviskin IPL G3 fjerner uønsket hårvekst skånsomt og smertefritt ved hjelp av lys.  Den er best i test hos Forbrukerliv og Getfitness, og er rangert som nr. 1 mest populære hos Prisguiden under kategorien “Hårfjerner med lys & IPL Hårfjerner”.  Med rabattkoden AK15 får du 15% rabatt når du handler på Iviskin-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.   Du kan lese mer om Iviskin IPL G3 både her og der.

I dag skal dere få høre mer om hvordan jeg har det på ferie.  Jeg er jo på ferie i Alanya i Tyrkia i lag med bloggerfruen og bloggerbarna, og med på turen er også svirebror 1 og svirebror 2…..ehh svigerbror 1 og svigerbror 2, samt svigerfar og svigermor.  Som dere ser så omgås jeg helt vanlige ordinære mennesker også selv om jeg er o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge, og jeg kan trives også blant vanlige folk, ikke bare blant toppbloggere og influensere og andre prominente mennesker.  Men jeg tenker mange er sikkert nysgjerrige på hva en slik toppblogger som meg foretar meg på sydenferie.  Er det mye bading?  Er det mye soling?  Er jeg på fest i lag med Linni Meister som også er på ferie i Tyrkia?  Hvor går jeg ut og spiser om kvelden?  Hvilke barer og nattklubber besøker jeg?  Ja, det er sikkert mye som mange lurer på, vil jeg anta.  Og det skal dere nå faktisk få vite mer om.  Her skal dere få se bilder fra en bloggers dag i Alanya – god fornøyelse:)

Dagen starter med frokost, og det gjør den også for en o stor prominent toppblogger og fremtidig bloggkonge.  Frokost kan være bakverk, ost og oliven.  Nam nam!

Åpenbart vet renholderne på hotellet hvilken umåtelig prominent toppblogger som de rer opp senga til, for når jeg kommer tilbake fra frokosten, så er handklærne blitt forvandlet til vakre svaner:)  Det er fint å være prominent toppblogger, og fremtidig bloggkonge!!!

Så er det klart for litt bading og denslags.  Jeg har fått på meg bloggerhatten i dag ja:)

Treningstur.  Lang joggetur oppi den tyrkiske fjellheimen:)  Flott og veltrent herremann eller hva?  Fikk ikke med sixpacken på bildet, men det får nå så være:)

Tid for lunsj!  Deilig salat:)

En tur ned på stranda!  Eller kanskje man hiver seg med på en båttur?

Der er den jammen, den hvite hvalen!!!!  Den har vært observert i havet utenfor Alanya før, og nå er den igjen blitt observert:)  Antar at det kommer til å strømme marinbiologer til Alanya de neste dagene for å få sett på den sjeldne hvalarten.  Et mektig og fascinerende skue!!!  Den er kritthvit:)

Det er ettermiddag og tid for litt tyrkisk eplete.

Ut for å spise.  Det er mye god mat i det tyrkiske kjøkken, og tanken på det gjør at man lett blir glad som en lerke:)

Feire bursdag til svirefar….ehh….svigerfar!!!

Litt drikke før man går hjem og legger seg.  Det er viktig å holde væskebalansen oppe i varmen:)

Det går mot kveld, også i Alanya!  Men det er ny flott sydendag i vente i morgen:)

Ha en fin dag!  Hyggelig at du er innom bloggen min på besøk!  Velkommen tilbake en annen gang:)

Her kan du melde deg inn i facebook-gruppa til allansverden:  https://www.facebook.com/groups/1036027650336772

Les flere blogginnlegg om livet i syden:  https://allansverden.no/page-29/?pagelayer-live=1

Oversikt over alle mine blogginnlegg, inndelt etter emne:  https://allansverden.no/page-6/

Min hjemmeside:  https://allansverden.no/

Har du vurdert å skaffe deg en robotstøvsuger.  Da bør du gå for en Neatsvor X600 Pro.  Jeg er i alle fall svært godt fornøyd med min.  Enkel å bruke, og det beste er at den faktisk klarer å bevege seg under sofaen, oppå gulvtepper og over dørstokken, i motsetning til en annen robotstøvsuger vi hadde tidligere som slet fælt med matter og dørstokker.  Ja, og så kan Neatsvor X600 Pro både støvsuge og vaske, og det blir rent!  Neatsvor X600 Pro er best i test både her og der, hos TekguideHjem og hageForbrukerlivBeste.no og Side2, og med rabattkoden AK15 får du nå 15% rabatt når du handler i Neatsvor-butikken.  Løp og kjøp, eller enda enklere, klikk og kjøp her.  Hvis du vil, kan du lese mer om Neatsvor X600 Pro her eller der.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg